dinsdag 13 december 2016

Tien jarig bestaan van de site

2006-2016 - 10 jaar bestaan van de site
Vandaag is het precies 10 jaar geleden dat ik mijn eerste berichtje op de site heb geplaatst. Op een koude en regenachtige dag in 2006 heb ik geprobeerd om iets over het hardlopen op internet te krijgen en het lukte mij ook nog. Het was een berichtje van de 11e Montferland Run in 's-Heerenberg op zondag 3 december, waar ik aan mee had gedaan. Ik kreeg er plezier in en inmiddels zijn er na die tijd nog ruim 3.900 berichten geplaatst en is de site bijna 2 miljoen keer bezocht. 

5 opmerkingen:

Andre Bleumink zei

Gefeliciteerd Geert. Geweldig dat jouw geesteskindje het zo goed doet!

Rinke zei

Van harte gefeliciteerd Geert. Puike prestatie!

theo stronks zei

Knappe prestatie Geert,proficiat.

Unknown zei

Het is inmiddels een gewoonte geworden... dagelijks even het laatste (regionale) hardloopnieuws en verslagen checken. Ga zo door!

Jelle zei

Gefeliciteerd geert