dinsdag 14 november 2017

Atlete Sabrine Vels na bijna anderhalf jaar weer fit verklaard

Sabrine Vels

DOETINCHEM - Ze sukkelde bijna anderhalf jaar met een gecompliceerde rugblessure, maar atlete Sabrine Vels is nu eindelijk fit. De 20-jarige Doetinchemse kreeg groen licht om zich weer vol op het verspringen te richten. Door een gebroken ruggenwervel was dat lang niet aan de orde. Afgelopen zomer hervatte ze de training, maar nu mag ze ook weer aan wedstrijden deel gaan nemen. 

"Mijn rug zag er goed uit en alle spieren erom heen waren sterker dan ze ooit geweest waren. Ik was heel blij. ’s Avonds had ik nog een afspraak staan bij mijn fysio Luc Schout. Ook hij hoefde me niet meer terug te zien. Wat was ik opgelucht. ’s Avonds nog een extra glaasje sinaasappelsap gedronken." Haar eerste doel is nu deelname aan het NK Indoor in Apeldoorn. (bron)
De 20-jarige Doetinchemse kreeg groen licht om zich weer vol op het verspringen te richten, links vader Manfred

Geen opmerkingen: