woensdag 1 november 2017

Uitnodiging voor de 5e editie van het Safari Joggen op de Veluwe

Wild spotten op de Veluwe (mei 2015)
Vrijdagmorgen 1 december 2017 gaan we voor de 5e keer de Veluwe op om te gaan Safari Joggen. De vorige keren waren in de lente en zomer en dit keer gaan we een keertje in de herfst. Een tochtje van ruim 10 kilometer waarbij hardgelopen, gewandeld en stil gestaan wordt om rond te kijken. Het is altijd weer afwachten of- en hoeveel wild we te zien zullen krijgen. 

Voor deze tocht zijn nog enkele plaatsen vrij en wie zin heeft en zich het eerst aan meldt kan mee. We vertrekken om 7.15 uur vanaf het AVA'70 clubhuis uit Aalten, zodat we met zonsopgang het veld in kunnen. Maximaal 8 tot 10 personen kunnen er mee, donkere kleding is een vereiste en iedereen loopt mee op eigen risico.

Klik hier voor de verslagen en foto's van de eerste vier edities.

Deelnemers: 1.Geert Wevers, 2.Geert Kip, 3.Gerben Schepers, 4.Frank Roos, 5.Dick Lubbers, 6.Sien Meinen, 7.Carla Hoornenborg, 8.Angelique Vrijdag, 9.Lianne ter Haar, 10.Wilma Elburg. 

We zitten vol, de eerste reserve heeft zich ook al aangemeld!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik wil graag 1 december meelopen. Groeten Carla Hoornenborg

Angelique zei

Ik wil ook wel graag mee. Angelique

Lianne ter Haar zei

Kan ik ook nog Mee?

Wilma Elburg zei

Lijkt me geweldig. Ik wil wel graag mee.