vrijdag 20 december 2013

Uitnodiging voor een trainingsloop in Barlo

vrijdag 27 december 2013 om 10.00 uur
Na de traditionele trainingslopen tussen kerst en nieuwjaar in de Slangenburg, het Zwillbrock(D), Lievelde, de Heelweg en Zelhem gaan we dit jaar naar de Aaltense buurtschap Barlo. Patrick en Sabine Ikink hebben daar in hun trainingsgebied een rondje van ongeveer 15 kilometer uitgezet. We lopen in de richting van Lichtenvoorde en Vragender. De snelheid die gelopen wordt ligt rond de 6.00 minuten per kilometer.

De start van dit rondje is op vrijdag 27 december 2013 om 10.00 uur bij de familie Ikink aan de Markerinkdijk 11 – 7122 RK in Barlo (gemeente Aalten).

Iedereen die zin heeft om mee te lopen is van harte welkom, wel graag even opgeven. Het zal leuk zijn als we weer een mooie groep bij elkaar kunnen krijgen. Ook enkele meefietsers zijn welkom.

Deelnemers: 1.Patrick Ikink, 2.Sabine Ikink, 3.Geert Wevers, 4.Ronnie Boekelder, 5.Luuk te Brake, 6.Andre Bruil, 7.Andre Balke, 8.Inez Balke, 9.Marco van Rijs (fiets), 10.Erwin Wamelink, 11.Benno Aversteeg, 12.Ingrid van Zolingen, 13.Ben Wesselink, 14.Ineke Wesselink, 15.Katja Demkes, 16.Roel Somsen (fiets), 17.Theo Stronks (fiets/lopen), 18.Ben Saalmink, 19.Bianca Saalmink, 20.Dirk-Jan Robbe, 21.Sien Meinen, 22.Gerdie Duenk, 23.Paul Stortelder, 24.Mirjam Lammers, 25.Gerrit Ormel, 26.Dirk Vreeman, 27.Hans Jentink, 28.Johan Assink (fiets), 29.Lia Assink
2012 Zelhem
2011 Heelweg 
2010 Lievelde
2009 Zwilbroek
2008 Slangenburg

17 opmerkingen:

Andre Br. zei

Ik ben er bij !

Gr. Andre Br.

André en Inez zei

Wij lopen mee.

Marco zei

Ik fiets mee!

ingrid zei

zet mij ook maar op het lijstje!

Ben zei

Ben en Ineke zijn van de partij

Katja zei

Ik mag ook

Anoniem zei

Ik fiets ook mee.

Roel

theo stronks zei

Ik fiets ook mee,en misschien loop ik ook nog wel een aantal kilometers.

Unknown zei

Ben en Bianca lopen ook mee

Dirk-Jan zei

Als melanie niet aan het bevallen is de bolle er ook weer eens bij.

Sien zei

Ik wil ook graag mee.
Probeer er op tijd te zijn. Wel feeestje de avond er voor.
Sien

Gerdie Duenk zei

il loop ook mee

paul zei

Hoi ik ben er morgen ook,groeten Paul S.

Anoniem zei

Mirjam Lammers loopt ook mee!

Unknown zei

Meld me op de valreep toch nog aan, enkele kilo's eraf lopen.

Gerrit Ormel

Anoniem zei

beetje erg laat maar ik ga mee

Gr. Dirk Vr

Anoniem zei

beetje laat maar ik ga ook mee.

Hans Jentink