zondag 15 december 2013

Uitslagen van de 48e Adventslauf in Emmerich (D)

De start van de halve marathon


Vanmorgen al vroeg de wekker gezet om deel te kunnen nemen aan de Emmericher Adventslauf. Ruim op tijd kom ik op het sportcomplex aan waar langzaam aan de deelnemers binnendruppelen. De start van de 5 km., waaraan ik sinds lange tijd weer eens deelneem, is om 10.00 uur. Het is heerlijk loopweer en ondanks dat het parcours deels glibberig en modderig was ben ik met m'n eindtijd van 19.58 min. dik tevreden. Zowaar nog 1e geworden in m'n leeftijdsklasse! Helaas waren bij de Siegerehrung de nr. 2 en 3 al huiswaarts dus ik stond alleen op het podium maar goed dat mag de pret niet drukken.

Dirk Jan Robbe heeft de 10 km. gelopen in 45.21 min. Björn Demkes en Hans Sielias hebben zelfs de halve marathon gelopen in respectievelijk 1.28.53 en 1.42.08. Björn werd hiermee 2e in zijn leeftijdsklasse.

Groet,

Gerrit-Jan Jansen
Uitslagen:




Björn Demkes
Dirk-Jan Robbe
Gerrit-Jan Jansen

11 opmerkingen:

Geert zei

Gefeliciteerd Gerrit-Jan met je 1e plaats, knap gelopen.

Davy zei

Netjes gedaan Gerrit-jan.

Vincent zei

The Rising Star....... Van harte gefeliciteerd Gerrit-Jan !!

Geertjan zei

Netjes Gerrit-Jan! Proficiat! Op eenzame hoogte..

André Balke zei

Gefeliciteerd. Klasse.

Katja zei

Gefeliciteerd Gerrit-Jan.

Gerrit-Jan Jansen zei

Dank jullie wel voor de felicitaties. Leuk leuk!

Anoniem zei

klasse Gerrit_Jan

Zijn er ook meer foto,s > en waar zijn deze te vinden.
Kiekjesdief was er niet
en dat is een gemis.

Gerdie Duenk zei

Mooie tijd, gefeliciteerd

Gerrit-Jan Jansen zei

T.a.v. Anoniem (wie oh wie is anoniem vraag je je dan af hè!?): Ik heb zelf maar een paar foto's gemaakt waarvan Geert de mooiste al geplaatst heeft.
Er waren genoeg Duitse fotografen aanwezig maar ik heb geen idee of zij de foto's publiceren.

Geert zei

Hier staan nog 51 foto's: http://www.derwesten.de/fotostrecken/48-adventslauf-des-etv-img1-id8777644.html