dinsdag 2 september 2014

Aankondiging van de 10e Venloop in Venlo

Venloop 2011
Het duurt nog ruim een half jaar maar op zondag 22 maart 2015 wordt in Venlo de Venloop georganiseerd. Deze loop staat bekend om zijn gezellige sfeer en enthousiaste publiek. Het is een uniek evenement met een groot en toegewijd publiek. 

De halve marathon begint om 14.00 uur en het is de bedoeling dat we er met de trein naar toe gaan. Wim Brinkman, Ingrid van Zolingen, Tracy Jewell, Marco van Rijs, Denise van der Donk en Geert Wevers hebben zich inmiddels opgegeven voor de halve marathon.

Wil je ook mee geef je dan zo snel mogelijk op omdat de inschrijving altijd snel vol zit (startnummer op laten sturen). Het zou leuk zijn om er met een mooie Achterhoekse groep naar toe te gaan. Laat het even weten of je mee gaat!

Naast bovengenoemde personen hebben zich inmiddels ook Andre Bruil, Gerrit Heersink, Marieke Prinsen, Rianne Fokkers, Linda Scholten, Jan Wevers, Henk Lammers, Frank Roos, Wim Rensink, Gerdie Duenk, Evelien Hillen, Samantha Zegers, Anita Roos, Dirkje Huitink, Ineke Wesselink. Nardie Reimes, Patrick Ikink, Sabine Ikink, Gerrit-Jan Jansen, Maurice Magis, Barry Magis, Carmen Keuper, Andre Balke, Inez Balke, Mariska van den Berg, Gerben Duenk, Mirjam Lammers, Paul Stortelder, Erwin Wamelink, Raymond Schuurman, Carla Hoornenborg, Susanne Jansen en Bianca Saalmink opgegeven.

Klik voor meer informatie op onderstaande links

inschrijving

site organisatie

20 opmerkingen:

Geert zei

Niet twijfelen, je hebt nog ruim een half jaar om voor deze afstand te trainen. Gewoon mee gaan!

Marco zei

Geert ik start vandaag de training op :)

Andre Br. zei

Ik heb me ook aangemeld.

Gerrit Heersink zei

Heb me zojuist ingeschreven!

Marieke zei

Bedankt, mijn eerste doel weer op papier. Morgen eerst naar fysio maar we hebben nog een half jaar! Leuk.

Rianne zei

Een mooie uitdaging voor het nieuwe jaar! Ik heb me ook ingeschreven.

Linda zei

Ook een nieuwe uitdaging voor 2015 voor mij! Inschrijving is een feit. Linda Scholten

Gerrit zei

Mocht ik tegen die tijd weer blessure vrij zijn loop ik liever op 29 maart de Klippenlauf in Ibbenbüren.

Andre Br. zei

Frank R. te A. gaat ook mee!

Wim Rensik zei

Ha Venlogangers ik heb mij ook ingeschreven.

Gerdie Duenk zei

Ik heb me ook ingeschreven.

Anoniem zei

Evelien heeft zich ook ingeschreven.

Unknown zei

ik heb mij ook opgegeven!

Geert zei

Inmiddels tel ik al 33 atleten van AVA'70, prachtig!

paul zei

Ik heb me ook aangemeld

Erwin Wamelink zei

Ik heb me ook ingeschreven.

Groetjes Erwin

Raymond Schuurman zei

Ik heb mij ook ingeschreven voor de Venloop halve marathon.

Anoniem zei

Ik heb mij ook ingeschreven.
Groeten, Carla

Geert zei

Er zijn nog maar 100 startnummers verkrijgbaar voor de halve marathon!

Anoniem zei

Extra startbewijzen 10km en halve marathon

De twee langste afstanden van de jubileumeditie van de Weir Venloop waren in augustus van dit jaar in een mum van tijd volgeboekt. In verband met de blijvende vraag naar startbewijzen, heeft de organisatie nogmaals naar de mogelijkheden gekeken en is het gelukt om voor zowel de 10 km-loop als voor de halve marathon enkele honderden extra startbewijzen te kunnen uitgeven. Dit kan vooral door enkele aanpassingen in de samenstelling van het startgebied en de eerste kilometers van het parcours.

Maandag 17 november om 09:00 uur wordt de inschrijving daarom opnieuw tijdelijk geopend voor de halve marathon en 10 km-loop. Ook inschrijven voor de 5 km-loop, jeugdlopen en wandeltochten is nog volop mogelijk. De teller voor álle individuele aanmeldingen staat nu op 17.500 (hier komen dan nog de Business Run deelnemers bij, waarvoor zich inmiddels ruim 425 teams hebben aangemeld).