woensdag 25 oktober 2017

Uitnodiging voor de 7e editie van Henrie's donkere herfst trainingsloop

25 oktober 2017 - De 7e editie van Henrie's donkere herfst trainingsloop (19.00 uur)
Op woensdagavond 25 oktober 2017 organiseert Henrie Drenthel de zevende editie van een herfst trainingsloop in het donker. Het is de bedoeling dat we de donkerste gedeelten van het buitengebied van Aalten opzoeken. Het zal een rustige trainingsloop van ongeveer 12 kilometer worden en we vertrekken om 19.00 uur vanaf 't Boske 12 in Aalten.

Een (hoofd)lampje en reflecterend hesje is verplicht en iedereen loopt op eigen risico.

Na afloop van de loop is er een gezellig samenzijn met een hapje en een drankje. Kortom het wordt een gezellige avond en nu maar hopen op beestachtig herfstweer!

Iedereen is van harte welkom, lijkt het je wat en wil je graag mee lopen geef je dan even op. We verzamelen om 18.45 uur bij Henrie.

Kijk hier voor de eerdere edities

Deelnemers: 1.Henrie Drenthel, 2.Andre Bleumink, 3.Angelique Vrijdag, 4.Eric Hoogerbrug, 5.Marco van Rijs, 6.Ronnie Boekelder, 7.Frank Roos, 8.Tamara Brockötter, 9.Lianne ter Haar, 10.Claudia Drenthel, 11.Dick Lubbers(afgemeld), 12.Gerwin Jansen-Eupe, 13.Marieke Obbink, 14.Dick Hilbelink, 15.Dirk Vreman, 16.Peter Baten, 17.Mirjam Hoefman, 18.Andre Balke, 19.Inez Balke, 20.Paula Verwaaijen, 21.Loes van Hove, 22.Yvette Heusinkveld, 23.Linda de Vries, 24.Rianne Fokkers, 25.Sabine Ikink, 26.Patrick Ikink, 27.Sanne Wisselink, 28.Henk Lammers, 29.Wim Rensink, 30.Andre Bruil, 31.Geert Wevers, 32.Wim Brinkman, 33.Herman Baten, 34.Carla Hoornenborg, 35.Peter Roedema,36.Erwin Wamelink

11 opmerkingen:

Dick Lubbers zei

leuk! noteer mij ook maar.

André en Inez zei

Wij lopen ook mee

Paula Verwaaijen zei

Ik wil mij graag aanmelden.

Loes zei

Hoi, ik doe ook graag mee!

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Henk Lammers zei

Wil me ook aanmelden

Wim R. zei

Ik wil mij ook graag aanmelden.

Andre Br. zei

Ik loop ook graag mee.

wim brinkman zei

laat ik nauw morgenavond ook vrij zijn. Bij deze meld ik mij nog aan.

theo stronks zei

Veel plezier allen vanavond,het wordt spookachtig donker aldus het KNMI.

André Bleumink zei

Hij was weer mooi! Bedankt voor de organisatie!