donderdag 22 september 2011

Kwestie van geduld!

Rowwen Heze: Kwestie van geduld

En een kwestie van geduld was het zeker. Bijna een maand heeft mijn oude site eruit gelegen en toen ik de gegevens eindelijk terug kreeg kon ik er bijna niets meer mee. Na bijna 5 jaar en 275.000 bezoekers heb ik daarom besloten om via blogspot.com verder te gaan of de vorige site moet op een hele korte termijn weer actueel zijn. Ik hoop dat mijn bezoekers de weg naar deze site ook kunnen vinden en dat we er samen weer een mooie site van kunnen maken. Vanaf vandaag zal er iedere dag weer een (gedateerd)bericht verschijnen en ik hoop dat er door jullie veel op de berichten gereageerd gaat worden.

13 opmerkingen:

Geert zei

Ik zal de eerste reactie op deze nieuwe site plaatsen, wie is de volgende?

Jan zei

Toevallig zag ik bij weblog een vermelding staan naar je oude site. Jammer dat het zo tegenvalt bij het nieuwe weblog tot nu toe, al hopen we dat het weer in orde komt. Mijn weblog is er helemaal nog niet te vinden.

Al een paar weken ben ik zoekende naar redelijke alternatieven. Daarbij is ook voor mij de keuze op blogger gevallen. Als je er de weg een beetje in leert te vinden kan je er beslist iets aardigs van maken.

Maar een bibliotheek zoals bij weblog waar je afbeeldingen en bestanden kon plaatsen is er hier niet. Daarvoor zijn wel andere mogelijkheden voor te vinden op het web natuurlijk.

Veel sucses met je log en met rennen natuurlijk!

Groeten Jan

André zei

Ik heb je weer gevonden!
Wat zou het mooi zijn als je als één van de eerste 'echte' artikelen een aankondiging voor de Kaak Kanonsloop zou plaatsen ;-) Met een mooie foto van vorig jaar er bij wordt het dan vast geen probleem om weer lezers te trekken.

Harro zei

Iedere dag een keertje klikken en zie daar de aanhouder wint. Maak er weer wat moois van Geert!

Ruud Sanders zei

Hallo Geert
Hiep hiep hoera
Je bent weer in de lucht.
Ik hoop dat het herstel sneller gaat dan bij robert geesink, maar ja dat is ook geen loper.Bij hem is overeind blijven het belangrijkste.
Het gaat je best wel lukken en de site zal snel door veel lopers worden bezocht...
Het was wel een gemis ,je afwezigheid.

veel succes ruud

Anoniem zei

Hoi Geert,
Eindelijk weer online, wat duurde dat lang.
Ik wens je veel succes met de nieuwe blog, zal nog wel een tijdje duren voor iedereen weer present is.

Groet Martin.

Eric zei

Hoy Geert,

Waar zat je toch al die tijd ;<)? snotve....rd...me

Maar het resultaat mag er wezen!



Mazzzle


Eric

jo zei

Ik vind je blog erg goed, ik wens je en ons veel plezier mee, groeten, jonas

Arjan Onnink zei

Hoi Geert,

Mooi dat je er weer bent, was wel kaal de afgelopen maand.

Gr Arjan

ton zei

Ha Geert,

Ik was net op tijd om al mijn oude berichten te verhuizen naar mijn eigen domein, maar vind het waardeloos wat weblog.nl presteert!! bijna een half miljoen webloggers zijn hun berichten kwijt volgens mij
succes met de nieuwe site!!

Ronald (bergloper) zei

Hoi Geert,
ik twijfel ook of ik een nieuwe weblog begin. De meesten schijnen naar blogspot over te stappen. Wat ben jij van plan met de oude berichten op weblog? Kun je zoiets exporteren en weer in je nieuwe opnemen?

Geert zei

Hoi Ronald,

Ik weet niet of je de oude berichten kunt exporteren naar je nieuwe site. Marco, weet jij dat?

Ik heb op mijn nieuwe site wel een link rechtsboven geplaatst naar mijn oude site, er komt weer steeds meer op te staan.

Mike Meeusen zei

Hallo Geert,

Zoals bovenstaande ook al aangeven heb ik je site ook gemist.

Hopelijk wordt deze site weer als vanouds en kan een ieder weer de info bij je vandaan halen die ze gewend zijn