woensdag 28 september 2011

Aankondiging van de herfstlopen in Wehl

Wim Lebbink herfstlopen in Wehl, de eerste drie zondagen van oktober
De stichting Pac tu Wehl begint komende maand weer met de Wim Lebbink herfstlopen. De drie lopen vinden deze keer plaats op de zondagen 2, 9 en 16 oktober 2011. Dit jaar zal er, vanwege geringe belangstelling in de afgelopen jaren, geen drie kilometer op het programma staan. De 1.500 meter, waar traditioneel veel jeugd aan deel neemt, is opgesplitst in twee afzonderlijke startgroepen. De start en finish is bij het Beatrixcentrum in Wehl. Deelnemers moeten aan twee van de drie lopen meedoen voor het eindklassement.
Starttijden: 9.45 uur 5 kilometer - 9.50 uur 1.500 meter jeugd 10 t/m 13 jaar - 10.15 uur 10 kilometer - 10.17 uur 1.500 meter jeugd t/m 9 jaar.

Ingrid van Zolingen, Marco van Rijs en Geert Wevers vertrekken om 8.15 uur vanaf de Hamelandbaan. Wie gaat er nog meer mee?
Voor meer informatie klik op onderstaande links
site organisatie

De voorbereiding op deze wedstrijd is voor iedereen anders!

9 opmerkingen:

Ingrid van zolingen zei

Voorbereiding zal zondag wel niet veel anders zijn geert, het is ook wel heel erg vroeg. Annie is ook van de partij.

Ingrid zei

Bericht plaatsen gaat moeizaam geert

Ingrid zei

Nu ging snel snap niets van

Marco zei

Ingrid Zondag komen we je niet ophalen hoor.. 8:15 bij Ava.

Ingrid zei

Als ik me verslaap dan?

Geert zei

Dat doe je niet want volgens mij heb je zaterdagmorgen al uitgeslapen!

Erwin Wamelink zei

Geert,

Als er nog een plekje voor mij vrij is ga ik graag mee.

Groetjes Erwin

Ingrid zei

Best wel gezellig dat jij mij op zaterdag uit bed haalt geert.

Marco zei

Erwin kom maar bij de Baan, we maken gewoon plek.:) Ingrid ga eens slapen.