zondag 1 januari 2012

Rondje Slingeplas

Wat een bikkels!
Allereerst wil ik iedereen het allerbeste wensen voor het jaar 2012. Samen met enkele andere fanatiekelingen, zijn we het jaar, erg sportief begonnen. Na een korte nacht hebben we namelijk, met acht personen, onze eerste kilometers van het nieuwe jaar er al weer opzitten. Een tochtje door het Walfortbos naar Bredevoort waar we Marco opgepikt hebben en zijn doorgelopen naar de Slingeplas, een voormalige zandwinput, dat ten Oosten van dit pittoreske stadje ligt. Het is door een dijk gescheiden van de Slinge en wordt bij hoogwater ook als overloopgebied gebruikt. Andre Balke en Heini Rave hebben hier zelfs nog een Nieuwjaarsduik genomen voor dat hier vanmiddag om 16.00 uur de traditionele Nieuwjaarsduik plaats vindt.
Stand van links naar rechts Andre Balke, Geert Wevers, Marco van Rijs, Wim Jentink en Heini Rave. Op de hurken Inez Balke, Ingrid van Zolingen en Adri Wevers



5 opmerkingen:

Geert zei

Ik doe het jullie niet na Andre en Heini, het was een mooi gezicht!

Harrro zei

't Hardlopen leeft in Aalten! Wederom een mooi initiatief Geert.
Ziet er gezellig uit met inderdaad ook een hoog bikkelgehalte.

Gaaf begin van het nieuwe jaar. Ik heb er gistermiddag nog 20 gelopen en 's nachts 20 gedronken dus mijn koek was op.

Alle goeds op alle vlak voor iedereen, en loop-ze in 2012. Waar mogelijk loop ik mee!

Marco zei

Ik was net koppie onder denk ik Geert, ik sta er niet op.. Bikkels dat bunt ut!

Gerrit zei

Met 12 graden niet echt een uitdaging die nieuwjaarsduik, wel dat vroege opstaan! :)

Anoniem zei

Gerrit, toen ze uit het water kwamen was duidelijk te zien hoe koud het was. Vraag maar aan Heini.