woensdag 24 september 2008

Hamelandcompetitie - 8e wedstrijd - 5.000 meter - 19,07 minuten

Vanavond stond de laatste wedstrijd van de Hamelandcompetitie van mijn atletiekvereniging AVA'70 op het programma. Het was een inhaalavond voor atleten die dit seizoen een afstand hebben gemist. Ik moest zelf, samen met Constant Volmeijer, nog een 5.000 meter lopen en ik heb er een heerlijke ontspannen trainingsloop van gemaakt. 

Ik wist van te voren al zo goed als zeker dat ik op de tweede plaats zou eindigen in het klassement achter de glorieuze winnaar Gerrit Dijkslag. De rondetijden lagen allemaal rond de 1.10 minuten, waarbij ik in de laatste ronde nog versneld heb. Deze ronde ging dan ook in 0.49 seconden, wat een eindtijd van 19.07 minuten opleverde. Constant liep de vijf kilometer in een tijd van 25,32 minuten.

site organisatie

einduitslag Hamelandcompetitie 2008

Geen opmerkingen: