zondag 9 oktober 2011

Wheel of Energy stopt maar de actie gaat door

In september was ik zelf nog op Schiphol bij het Wheel of Energy, had jammer genoeg geen loopspullen bij me
Maar liefst 365 dagen is er door vele lopers in het Wheel gelopen om aandacht te vragen voor een beter leven met kanker. Het Wheel stopt vandaag op Schiphol maar Stichting 365 gaat door met de strijd die nog niet gewonnen is en wie weet zien we het Wheel op een verrassende plek weer ergens terug.

Op 19 juli 2011 is Richard Bottram, na 281 marathons afgelegd te hebben in het Wheel, gestopt. Vanmiddag van 14.00 tot 15.00 uur loopt hij als laatste in het Wheel.

Klik op de link voor meer informatie

site organisatie


Katja Demkes 27 mei 2011


4 opmerkingen:

Geert zei

Iemand een idee wat deze actie opgebracht heeft?

katja zei

Hoi Geert,
Ik heb hier ook samen met de collega's mogen lopen op 27 mei, Het eindbedrag heb ik pas geleden nog gezien, maar ik zal het even nakijken op het werk en dan laat ik het je wel weten. Het was toch nog een aardig bedrag.

Geert zei

Nou gelopen Katja? Volgens mij lig je planking voor het Wheel!

katja zei

Haha dit was nog voor het lopen.