woensdag 12 oktober 2011

Aankondiging van de 14e Ravijnloop in Nijverdal

Tijdens de Ravijnloop moet er een beste trap worden beklommen
Zaterdag 15 oktober wordt de 14e editie van de TIB Finishing Ravijnloop in Nijverdal gehouden. Op een fraai parcours over de Sallandse heuvelrug kan men tot en met vandaag voorinschrijven voor de 5,4 - 10,8 of 16,1 kilometer. Speaker Henk Borgmeijer zal de atleten weer op efantastische manier over de streep praten.

De starttijden zijn: 14.00 uur 5,4 kilometer - 14.15 uur 10,8 kilometer en 16.1 kilometer

Klik op de volgende links voor meer informatie

programma

parcours

foto's 2010

uitslagen 2010

site organisatie


Flyer Ravijnloop

3 opmerkingen:

Geert zei

Een wedstrijd waar ik nog nooit aan mee heb gedaan, wie wel?

katja zei

Daar was ik weer. Ada te voortwis, irma wellink, en ik hebben hier in 2008 meegelopen. Pittige loop. De trap moet volgens mij 3 of 4x gelopen worden. Wel hartstikke leuk om te doen. Stond toen naast ingrid prigge op het podium. Zij was natuurlijk al Heeeel lang binnen haha.

Gerrit zei

Een jaar eerder heb ik hier gelopen, stond als derde op het podium. Moest de trap 2 keer beklimmem. Ook de helling vlak na de start maakt dit een pittige wedstrijd. Toen was deze wedstrijd nog eind augustus.