donderdag 20 oktober 2011

Aankondiging van de 24e Diepe Hel Holterbergloop in Holten

Gerrit Dijkslag - Holterbergloop 2009
Zaterdag 29 oktober 2011 staat de 24e editie van de TIB Finishing Diepe Hel Holterbergloop op het programma. Deze schitterende herfstloop start ook dit jaar weer  in het gezellige centrum van Holten. Van daar gaat het zo snel mogelijk  ‘de berg op’ en ‘de diepe hel in’.

Het parcours loopt over de toeristenweg door de bossen op de Holterberg. Het is een geheel verhard en verkeersvrij heen en weer parcours. Een prachtige omgeving en een stevige uitdaging voor zowel recreatieve als wedstrijdlopers. De kenmerkende hoogte verschillen zitten ook in dit jaar in het  parcours.

De start over 5 Engelse mijlen is om 13.00 uur, de10 Engelse mijlen start om 14.30 uur. Tien minuten na de start van de 10 Engelse mijlen klinkt het startschot voor de 2 Engelse mijlen loop, een afstand speciaal voor de jeugd en de lopers die  5 of 10 Engelse mijlen nog te ver vinden.
Klik voor meer informatie op de volgende links
Je kunt voorinschrijven tot en met 25 oktober

4 opmerkingen:

Geert zei

Is er nog iemand van plan om naar Holten toe te gaan?

Gerrit zei

Dit jaar loop ik hier niet Geert en als je zulke foto's blijft plaatsen zal dat ook niet veel andere lopers aanmoedigen om hier te gaan lopen... Het is wel een hele mooie wedstrijd!

Arjan Weijenborg zei

hallo geert, ik doe wel mee aan de diepe hel holterbergloop. Ik weet nog niet hoe ik ga zaterdag. Wanneer er meer mensen van ava gaan, zou ik best mee willen rijden (das wat gezelliger dan alleen in de trein). Zou je het dan willen laten weten?
Groeten Arjan

Geert zei

Hoi Arjan,

Ik heb het wel in mijn hoofd zitten maar ik denk niet dat ik het ga redden met mijn werk.

Vorige week had Gerrit te Lindert het erover dat hij waarschijnlijk wel zal gaan.