maandag 30 december 2019

Aankondiging van de 40e Marathon van Rotterdam

De start is ook dit jaar voor de Erasmusbrug en de finish op de Coolsingel
Op zondag 5 april 2020 vindt de 40e editie van de Marathon van Rotterdam plaats. Geen andere marathon in Nederland kan de sfeer in Rotterdam evenaren. Inspirerende aanmoedigingen van honderdduizenden enthousiaste toeschouwers langs het snelle parcours. Finishen in de bruisende ambiance van de Coolsingel. Wie heeft er nu niet gedroomd om deel te nemen aan de grootste en mooiste marathon van het land?

Wat is er nu leuker om in het jaar dat AVA'70 vijftig jaar bestaat, met een bus vol atleten en toeschouwers naar deze marathon te gaan. Ook met een grote groep trainen van de winter, gaat gemakkelijker dan alleen! De inschrijving is inmiddels geopend en hoe langer je wacht, hoe duurder deze wordt! Vorig jaar was deze binnen een recordtijd uitverkocht! Denk er goed over na, geef je op en laat het even weten dat je mee gaat.

Klik op onderstaande links voor meer informatie

inschrijven

site organisatie

Aantal deelnemers: 46

Deelnemers marathon: 1.Geert Wevers, 2.Wouter Raben, 3.Tonny Baten, 4.Gerben Duenk, 5.Wim Brinkman, 6.Andre Bruil, 7.Luuk te Brake, 8.Rinke ter Haar, 9.Cindy Brusse, 10.Theo Stronks, 11.Gerjo Wevers, 12.Arja te Brake, 13.Bjorn Demkes, 14.Walter Vaags, 15.Gerrit Ormel, 16.Rudi Lammers, 17.Evelien Hillen, 18.Henk-Jan Legters, 19.Eric Demkes, 20.Roel Somsen, 21.Erwin Wamelink, 22.Heini Rave, 23.Daniel Booms, 24.Henkjan Wieberdink, 25.Herman te Lindert, 26.Daan Migchelbrink, 27.Gido Kraayenbrink, 28.Maarten ten Barge, 29.Marloes Wensink, 30.Linde Klein Nibbelink , 31.Hans Jentink, 32.Gerdy Hoornenborg

Deelnemers (Business marathon):1.Patrick Ikink, 2.Frank Roos

Deelnemers kwart marathon: 1.Wim Rensink, 2.Katja Demkes, 3.Anna van Meurs, 4.Ingrid van Zolingen, 5.Inez Balke, 6.Anky Bruil, 7.Sabine Ikink, 8.Anniek Bruil, 9.Sanne Wisselink, 10.Ans Assink, 11.Lenie Wamelink, 12.Julia Roos

Update 29 december: Op dit moment is de Marathon voor 95% uitverkocht. Wil je nog mee doen, geef je dan snel op!

5 opmerkingen:

Unknown zei

Ik heb me ook opgegeven.

Geert zei

Erg leuk dat je mee doet, maar wie mag ik noteren?

Unknown zei

Theo Stronks

Eric zei

Ik heb me opgegeven

Henkjan Wieberdink zei

Hoi, ik heb me zojuist ook aangemeld!😀