donderdag 26 december 2019

Aankondiging van de 12e Late Kerst, te Vroege Nieuwjaarsloop

Groepsfoto van de voorgaande 11 edities
Op vrijdag 27 december a.s. vindt de 12e editie plaats van de Late Kerst, Vroege Nieuwjaarsloop. De traditionele hardloopactiviteit vormt jaarlijks een sportief breekpunt tussen de verschillende Feestdagen, waarbij de nodige calorieƫn naar binnen worden gewerkt en de passiviteit vaak zegeviert.

Dit jaar zijn de start en de finish bij de Schoppe, de horecagelegenheid van vakantiepark de Twee Bruggen. Er wordt een mooi en afwisselend parcours gelopen door het mooie buitengebied van Corle. Er zijn 2 afstanden, namelijk ruim 11 (Geert) en ongeveer 15 kilometer (Frank) en de snelheid waarin wordt gelopen zal de rond de 6.00 a 6.15 minuten per kilometer liggen. De eerste 9 a 10 kilometer blijven we als groep bij elkaar.

We vertrekken om 9.15 uur op de fiets vanaf het clubgebouw van AVA’70 en starten om 10.00 uur bij restaurant de Schoppe, Meenkmolenweg 23, 7109 AH Winterswijk (Miste). Na afloop is er de gelegenheid om daar koffie of thee te drinken. Neem hiervoor wat klein geld mee. Geef je snel op en geniet van dit mooie tussendoortje.

Deelnemers: 1.Frank Roos, 2.Geert Wevers, 3.Wim Brinkman, 4.Roel Somsen, 5.Theo Stronks, 6.Jan Rademaker, 7.Marco van Rijs (meefietser), 8.Paula Verwaaijen, 9.Patrick Ikink, 10.Sabine Ikink, 11.Marloes Wensink, 12.Jaap Oberink, 13.Wim Rensink, 14.Bianca Piek, 15.Gido Kraayenbrink, 16.Hans Jentink, 17.Henk Mengers, 18.Jannelien Magis, 19.Evelien Hillen, 20.Eddy Rensing, 21.Inge Rensing, 22.Ernst Jan Luiten, 23.Reinoud Abbing, 24.Joppe Roos, 25.Gerdy Hoornenborg, 26.Gerben Heinen, 27.Andre Balke, 28.Linda Scholten, 29.Eric Demkes, 30.Cindy Brusse, 31.Derk Hofs, 32.Maria Griffioen, 33.Tracey Jewell,  34.Joke Balke, 35.Andre Bruil, 36.Anky Bruil, 37.Dirk Vreman, 38.Dirk Jan Robbe, 39.Bram Wevers

Daarnaast is op woensdag 1 januari 2020 de traditionele Nieuwjaarsloop. Een rondje van ongeveer 10 kilometer door Bredevoort met de mogelijkheid voor een Nieuwjaarsduik in de Slingeplas. Vertrek om 10.00 uur bij Geert Wevers, opgeven is niet nodig.

19 opmerkingen:

wim brinkman zei

Ben er bij

Roel Somsen zei

Ga ook mee

theo stronks zei

Ik ga ook mee.

Paula Verwaaijen zei

Ik loop graag mee!

Marloes Wensink zei

Ik ga mee!

Wim Rensink zei

Ik ga ook mee

Bianca Piek zei

Ja ik ben er ook bij

Gido Kraayenbrink zei

Ga graag mee!

Anoniem zei

Loop graag mee.
Henk Mengers

Jannelien Magis zei

Ik ga mee
Jannelien Magis

Dat bunt van dee..dinge zei

Ik loop ook mee en ik breng iemand mee
Ernst Jan Luiten
Reinoud Abbing

Gerdy zei

Ik loop ook mee. Groetjes gerdy

Gerben Heinen zei

Ik loop mee, zie jullie bij de twee bruggen

Eric Demkes zei

ik loop ook graag mee

Cindy zei

Ik ga ook mee!

Unknown zei

Ik loop graag mee!

Unknown zei

Derk Hofs

Dirk Vreman zei

Tot morgen
šŸ˜ƒ

Dirk zei

Ben er ook bij