woensdag 1 juli 2015

Wedstrijdagenda juli 2015

Henk Mengers is per 1 juli met zijn bedrijf Mengers Bouwadvies gestopt en start in oktober 2015 met een bedrijf in dakkapellen, nadere informatie volgt.
woe.1 juli Hardenberg-Klepperstadloop - www.spurt88.nl

vr.3 juli Drevenack(D)-Abendlauf - www.tus-drevenack.de

zat.4 juli Wierden-Wiezo loop - www.wiezoloop.nl

zon. 5 juli Westervoort-Midzomerrun – www.midzomerrun.nl

zon 5 juli Münster(D)-City Run - www.zfs-muenster-city-run.de

din.7 juli Aalten-GUV Zomeravondrun - www.ava70.nl

vr.10 juli Dülmen(D)-Abendlauf - www.rorup.net/lauftreff

zat.11 juli Appeltern-Appelternloop - www.komnaardekern.nl

zat.11 juli Voorthuizen-Voorthuizen Loopt! - www.voorthuizenloopt.nl

zon.12 juli Dochteren(bij Laren)-Volkscross – www.volkscross.nl

zat.18 juli Alpen(D)-Stadtlauf - www.lg-alpen.de

zon.19 juli Broekland-Kermisloop - www.broeklanderfeest.nl

din.21 juli Aalten-Walfortloop - www.ava70.nl

zat.25 juli Duisburg(D)-Rheinuferlauf – www.rheinuferlauf.de

zon.26 juli Zwolle-Twee Verenloop - www.trailrunning-veluwe.nl

din.28 juli Dedemsvaart-Varia Run  - www.dedemsvaria.nl

vr.31 juli Nordhorn(D)-Dorflauf – www.spvvg-brandlecht-hestrup.de

3 opmerkingen:

Sandra zei

Handig Geert, zo'n pagina met wedstrijden :) Dankzij deze pagina hebben we makkelijk een wedstrijd kunnen vinden in Duitsland. Morgen gaan wij de loop in Dülmen uitproberen.

Gerrit zei

Misschien dat ik daar ook ga lopen.

Erik zei

Ik heb de mooie en voor mij eerste halve marathon gelopen, de twee verenloop. Ik moet zeggen een erg gezellige en mooie loop, dus een aanrader.
Op mijn site "Rennen voor MS" heb ik een compleet blog verlag geplaatst.
http://ms.musselkanaal.info/2%20verenloop%2026%20juli%202015%20halve%20marathon.html