vrijdag 21 mei 2021

Uitnodiging voor een trainingsloop op 2e Pinksterdag

Het boekenstadje Bredevoort vanuit de lucht gezien
Komende maandag 24 mei 2021 (2e Pinksterdag) staat er voor de 14e keer een rustige duurloop op het programma met Pinksteren. Frank Roos, Wim Brinkman en Geert Wevers gaan met een groep van 10 personen op pad naar het boekenstadje Bredevoort. Op de tocht van ongeveer 12 kilometer zal onder andere de Gracht, de Slingeplas en het Vestingpark worden aangedaan. De snelheid die gelopen wordt is rond de 6.00 a 6.30 minuten per kilometer. De start is om 9.00 uur bij het clubgebouw van AVA'70.

Je bent van harte welkom om mee te lopen en het zou mooi zijn dat we een leuk groepje bij elkaar kunnen krijgen. Je doet mee op eigen risico en hoeft geen lid te zijn van AVA'70. Wil je graag meelopen geef je dan even onderaan dit bericht, via app, facebook of mail op. 

Klik hier voor informatie over eerdere edities en hier voor de groepsfoto's (2008-2020). 

Door de maatregelen ten aanzien van het Coronavirus kunnen er maximaal 3 groepen van 10 deelnemers (30 totaal) mee lopen (vol is vol!) en houden we onderweg minimaal anderhalve meter afstand van elkaar. 


Deelnemers: 1.Frank Roos, 2.Geert Wevers, 3.Wim Brinkman, 4.Ingrid van Zolingen, 5.Henk Lammers, 6.Julia Roos, 7.Denise van der Donk, 8.Rob van der Donk, 9.Walter Vaags, 10.Bram Wevers, 11.Linda Scholten, 12.Joppe Roos, 13.Tonny Baten, 14.Theo Stronks, 15.Paula Verwaaien, 16.Andre Balke, 17.Inez Balke, 18.Gerjo Wevers, 19.Dirk-Jan Robbe, 20.Luuk te Brake, 21.Erwin Wamelink, 22.Peter Baten, 23.Andre Bleumink, 24.Maarten ten Barge, 25.Tom van Beusekom


7 opmerkingen:

Denise van der Donk zei

Super dat dit weer kan.Wij melden ons aan. Rob en Denise van der Donk.

Tonny Baten zei

Ik wil me ook graag aanmelden
Gr Tonny Baten

theo stronks zei

Bij deze meld ik mij ook aan voor de loop van maandag.

Paula Verwaaijen zei

Ik zou me graag aan willen melden. Groetjes Paula

Andre Balke zei

Inez en ik lopen ook mee. Groetjes André

Dirk zei

Ik loop ook graag mee

Unknown zei

Ik zal ook aansluiten groetjes Tom van Beusekom