woensdag 8 mei 2024

Uitnodiging voor de 15e Hemelvaartsloop in Lintelo

Hemelvaartsdag 2023
Voor het 15e jaar wordt er op donderdag 9 mei 2024 (Hemelvaartsdag) een trainingsloop georganiseerd. Theo Stronks heeft in de buurtschap Lintelo een tocht van ongeveer 11 kilometer uitgezet. De snelheid die gelopen wordt is rond de 6.15 a 6.30 minuten per kilometer. 

Bij goed weer vertrekken we s' morgens om 6.30 uur per fiets vanaf bouwmarkt Karwei/garage Herwers in Aalten. De trainingsloop start om 7.00 uur op de parkeerplaats van het Kulturhus aan de Schooldijk 23 – 7122 LX in Lintelo. Ook mee fietsers of duo's (afwisselen lopen/fietsen) zijn van harte welkom. Ga je rechtstreeks naar het Kulturhus toe, probeer dan rond 6.55 uur aanwezig te zijn. 

Je hoeft geen lid te zijn van AVA'70 om mee te lopen en iedereen loopt mee op eigen risico! Graag even opgeven onderaan dit bericht, via facebook, app of mail als je mee wilt lopen. 

Klik hier voor de groepsfoto's en hier voor informatie van de eerdere edities. 

Deelnemers: 01.Theo Stronks, 02.Geert Wevers, 03.Frank Roos, 04.Henk ter Beest, 05.Jelle Hubers, 06.Wilma Elburg, 07.Rob Demkes, 08.Eric Demkes, 09.Henk Mengers, 10.Arja te Brake, 11.Gerdie Hoornenborg, 12.Linda Scholten, 13.Paula Verwaaijen, 14.Dennis ter Veldhuis, 15.Janine ter Veldhuis, 16.Gerben Heinen, 17.Wim Rensink, 18.Siep van Schepen, 19.Gerrit Ormel, 20.Henk Lammers, 21.Andre Balke,  22.Harm te Hennepe, 23.Julia Roos, 24.Rinke ter Haar, 25.Mart Slotboom, 26.Marijke Stronks

12 opmerkingen:

Rik Delsing zei

Ik loop mee en kom rechtstreeks in Lintelo

Henk ter Beest zei

Ik loop graag mee.

Wilma Elburg zei

Ik loop graag maar kom op eigen gelegenheid.

Eric Demkes zei

Wij lopen ook graag mee Rob en Eric Demkes

Henk Mengers zei

loop graag mee

Gerrit Ormel zei

Loop graag mee.

Anoniem zei

Henk Lammers loopt ook mee

Anoniem zei

Ik loop ook mee, André Balke

Anoniem zei

Ik loop graag mee. Groeten Harm te Hennepe

Julia Roos zei

Ik loop ook graag mee!

Anoniem zei

Ik loop ook graag mee.
ik kom op eigen gelegenheid, Mart Slotboom

Marijke Stronks zei

Ik loop ook mee!