zaterdag 15 december 2007

Borculo 27e DEO loop 5 km – 18,28 – 2e Plaats

Warm lopen met Gerrit Ormel (links) en Theo Stronks (rechts)
Vanmiddag heb ik samen met 14 andere leden van AVA’70 meegedaan aan de 27e DEO loop in Borculo. Een andere clubgenoot, Gerrit Heersink, liep de afstand van Borculo naar Aalten als training voor de Midwinter Marathon in Apeldoorn. Twee jaar geleden leek er nog een einde te komen aan de DEO loop maar enkele enthousiaste mensen hebben de organisatie toen op zich genomen. En dat bleek een goede zet want zo druk als het vandaag was, heb ik het nog niet meegemaakt.

Direct na de start ging de 17 jarige triatleet Stefan Paalman er van door en pakte zijn winst al gelijk in de eerste kilometer. Ik heb de hele wedstrijd steeds zo’n 100 meter achter hem gelopen maar kon de opgelopen achterstand in de resterende kilometers niet meer goed maken. De DEO loop is een gezellige loop door het prachtige natuurgebied het Galgenveld. Het parcours was goed te belopen en met mijn tijd ben ik dik tevreden. Ruim 20 seconden sneller dan vorig jaar.



site organisatie

Gerrit Heersink loopt van Borculo naar Aalten

Geen opmerkingen: