zaterdag 24 november 2007

Aalten Eindklassement Loohuiscross – 18 km – 1.07,21 – 1e Plaats 40+

van links naar rechts Wijnand te Linthum, Geert Wevers en Patrick Temming
Dit jaar hebben ze bij de Loohuiscross voor het eerst met verschillende klassementen gewerkt. En ik denk dat het een goede zet is geweest. Bij de wekelijkse trainingen merkte je al dat er door sommige atleten meer over het klassement werd gesproken dan in andere jaren. Ik was zelf ingedeeld in de categorie 40 tot en met 49 jaar en kwam na vier wedstrijden op de eerste plaats te staan. Een mooie cadeaubon van Sport 2000 was de beloning. Wijnand te Linthum van AV Archeus Winterswijk werd tweede, terwijl clubgenoot Patrick Temming op de derde plaats eindigde.

Met mijn eindtijd van 1:07.21, waarbij de beste drie resultaten telden, kwam ik dicht in de buurt van de tijden die ik in de jaren 2004 en 2005 heb gelopen. Toen liep ik beide keren 1:07,19. In de laatste vier jaar heb ik dus drie keer een klassement gelopen waarbij de langzaamste- en de snelste tijd maar twee seconden van elkaar verschilden.


Geen opmerkingen: