zaterdag 10 november 2007

Aalten 2e Loohuiscross – 6 km – 23,01 min – 1e Plaats 40+

Helemaal schoon blijf ik vandaag niet
Had ik de vorige week misschien de Berg tot Bergrace in Wageningen van de vorige avond nog iets in de benen zitten, dit keer was het parcours vanwege de hevige regenval op sommige plaatsen een stuk moeilijker te belopen. Op sommige plekken in het bos had je geen andere keus dan gewoon door de plassen water of door de modder te lopen. Veel lopers liepen dan ook een iets mindere tijd dan tijdens de eerste Loohuiscross. Een enkele loper ging onderuit of liep de wedstrijd niet uit.

Toch waren de weersomstandigheden verder prima en was het heerlijk loopweer. Mijn eindtijd was vijf seconden langzamer dan de week ervoor terwijl ik er harder voor moest werken. Mijn rondetijden waren: 7,22 – 7,53 en 7,46 minuten. Tom liep precies dezelfde tijd (27,37 minuten) als de vorige week. In het bericht hieronder staan veel foto’s van de tweede Loohuiscross.



site organisatie

Lars Duistermaat met een aantal jeugdleden van AV Archeus

Geen opmerkingen: