woensdag 29 juli 2009

Hardlopen in de Vogezen in Frankrijk

Een prachtig klein kerkje in de Vogezen
Zaterdagavond 19 juli 2009 om 21.00 uur aan een wedstrijd meegedaan in La Bresse. Het is een klein plaatsje in de Vogezen in Frankrijk. Zonder problemen konden Bram en ik ons op de Nationale Sportpas inschrijven. Ook geen dopingcontrole! Mijn wedstrijd bestond uit vier ronden met in iedere ronde een pittige klim van ongeveer 300 meter er in.

Uitslagen:

Bram 2.400 meter 9,05 minuten (4e plaats)
Geert 7.250 meter 29.45 minuten, een plaats net achter in de middenmoot in het totale veld.


Donderdagmorgen 23 juli ruim een uur in de buurt van het plaatsje Corcieux gelopen. Een training met wat hoogteverschillen.

Zondagmorgen 26 juli heb ik meegedaan aan de 9e Montee de Serichamp in Plainfaing. Een erg zware bergwedstrijd van 13,5 kilometer. Ik heb lekker rustig met mijn fototoestel in het achterveld meegelopen en soms zelfs gewandeld (zo stijl) en kwam net binnen de anderhalf uur binnen.


Dinsdagmiddag 28 juli een rustig duurloopje in en om de stad Nancy gelopen. De volgende training is weer op Nederlandse bodem.

Geen opmerkingen: