dinsdag 10 juli 2012

De Sprint in een nieuw jasje

Het eerste exemplaar van de nieuwe Sprint
De Sprint, het clubblad van atletiekvereniging AVA'70, heeft een flinke metamorfose ondergaan. Om het clubblad van AVA'70 nog beter leesbaar te maken, is het formaat en de lay-out aangepast, en is er tevens een nieuwe omslag ontworpen. Het bestuur van AVA'70 is de mening toegedaan, dat ondanks de enorme vlucht van sociale media, de Sprint een prima bron is, om leden, sponsors en overige lezers van informatie te voorzien, die betrekking hebben op de club. 

De nieuwe omslag is prachtig geworden en op de voorkant staan twee actieve leden van AVA"70, te weten Lenn Posthumus en Geert Wevers. Ik vind het een eer om de komende twee jaar op de cover te mogen prijken!
Lenn Posthumus, Geert Wevers en Benny Lammers (Lay-out en opmaak), bij de overhandiging van de eerste nieuwe Sprint

5 opmerkingen:

Geert zei

Benny, je hebt er wat moois van gemaakt, mijn complimenten.

Gerrit zei

Met zo'n voorkant moet er toch vaak een spetterend artikel van jou in de komende Sprints staan Geert, ik verheug me er al op!

Marco zei

Inderdaad Gerrit, misschien komt erwel een spannend vakantie verhaal.. Maar Benny, het ziet er prachtig uit!

Geert zei

Ik ben niet zon schrijver Gerrit!

Gerrit zei

Dan oefen je maar even Geert, aan de stukjes op je site te zien, lukt je dat aardig!