donderdag 27 december 2012

Uitnodiging voor een trainingsloop in Zelhem

Heelweg 2011

Na de traditionele trainingslopen tussen kerst en nieuwjaar in de Slangenburg, het Zwillbrock(D), Lievelde en de Heelweg gaan we dit jaar naar de Zelhem. Henk Woolschot heeft daar in zijn trainingsgebied een rondje van ongeveer 15 kilometer uitgezet. We lopen door buurtschappen als Winkelshoek, Wassinkbrink, Velswijk en Oosterwijk en wellicht Wittebrink of de Meene. De snelheid die gelopen wordt ligt tussen de 5.30 en 6.00 minuten per kilometer.

De start van dit rondje is op vrijdag 28 december 2012 om 10.00 uur aan de Hummeloseweg 66 – 7021 KM in Zelhem, waar voldoende parkeergelegenheid is.

We vertrekken om 9.30 uur vanaf de AVA'70 baan. Iedereen die zin heeft om mee te lopen is van harte  welkom, wel graag even opgeven. Het zal leuk zijn als we weer een mooie groep bij elkaar kunnen krijgen.

Deelnemers: 1.Henk Woolschot (Zelhem), 2.Geert Wevers, 3.Theo Stronks (meefietsen), 4.Wim Brinkman, 5.Dirk-Jan Robbe (Groenlo), 6.Ingrid van Zolingen, 7.Luuk te Brake, 8.Andre Balke, 9.Johan Wolthuis (Westervoort), 10.Gerdie Duenk, 11.Joke Balke, 12.Maria Griffioen, 13.Samantha Zegers, 14.Robin Wubbels, 15.Henk Lammers
Lievelde 2010
Zwillbrock (D) 2009
Slangenburg 2008

13 opmerkingen:

wim brinkman zei

Ik was ook van plan om mee te gaan

Dirk zei

Ik hoop er ook bij te zijn!!

theo stronks zei

Is er nog iemand met een moutainbike die op een fietsdrager kan.Denk dat het ook in Zelhem behoorlijk nat is.Neem aan dat we niet alleen over de verharde weg gaan.

Ingrid zei

Heb wel zin in de woolschot bbq

Dirk zei

Ik ga dus mee bij deze!!

luuk zei

ik wil wel mee maar heeft nog iemand vervoer?

groetjes luuk

André Balke zei

Luuk de buurman gaat ook mee.
groetjes, André

Harro zei

Helaas helaas. Agendafoutje gemaakt; dus werken..... Jammer! Veel plezier in en rond Zelhem.

Johan Wolthuis zei

Ik kom ook meelopen.

Gerdie Duenk zei

Ik wil ook wel meelopen, kan ik met iemand mee in de auto ??
Gerdie

Geert zei

Ik ga rechtstreeks vanuit mijn werk naar Zelhem, ik kom dus niet bij AVA'70.

Unknown zei

Ik en Robin willen ook graag meelopen...hoop dat ik nog op tijd ben met opgeven! Gerdie je kunt bij ons in de auto.

Anoniem zei

Ben ook weer van de partij

Henk L