Om het evenement nog plezieriger en succesvoller te maken |
Voor de derde
keer voert marktonderzoeksbureau WPG Research, in samenwerking met
atletiekvereniging Argo, een onderzoek uit onder de lopers van de Halve
Marathon Doetinchem. Uit voorgaande jaren blijkt dat het evenement groeit in
waardering. Ook dit jaar heeft de organisatie enkele verbeteringen en
aanpassingen doorgevoerd. WPG Research gaat onderzoeken of dit jaar de
tevredenheid wederom groeit. De 29ste editie van de Halve Marathon wordt dit
jaar gelopen op 27 oktober a.s. Om de gewenste resultaten te bereiken vragen WPG
Research en atletiekvereniging Argo de deelnemers van het evenement om een
online vragenlijst in te vullen.
Als sponsor van de Halve Marathon van Doetinchem
helpt WPG Research graag om middels het onderzoek, het evenement nog
plezieriger en succesvoller te maken. “Het is interessant om te zien dat de
waardering voor het evenement elk jaar groeit. De organisatie van de Halve
Marathon van Doetinchem is ook dit jaar druk bezig geweest om op basis van de
resultaten van voorgaande jaren, nog meer in te spelen op de wensen van de
lopers. Wij hopen ook dit jaar de organisatie weer handvatten te kunnen bieden
voor verdere optimalisatie van het hardloopevenement ” zegt Sanne de Rijcke van
WPG Research (bron).
1 opmerking:
Iedereen veel succes vandaag, volgens mij doen er al ruim 30 leden van AVA'70 mee.
Een reactie posten