donderdag 19 juni 2014

Duistermaat winnaar van de 12e Intratuinloop in Bredevoort

Christiaan ten Brinke en Rene Wentink (10 km in 52,35 min)
BREDEVOORT - Lars Duistermaat heeft donderdag AVA'70-loop van Bredevoort gewonnen. De Winterswijker won de 10 kilometer in 33.46 minuten, een verbetering van het parcoursrecord van Gerben Schreurs van 34.33. Bij de vrouwen won Lisa te Molder uit Zieuwent op de 10 kilometer in 40.20 minuten. De vijf kilometer werd gewonnen door Nick Assinck (Groenlo) in 17.45 minuten en Wendy Sasse (Harreveld) in 19.36.
Er waren ruim vierhonderd deelnemers aan de eerste van vier zomeravondlopen van het Aaltense AVA'70 (bron)

verslag

alle uitslagen 
Wat is het meest bijzondere aan de Intratuinloop… dat er naast de finish een Imbiss van Ronnie Kempers staat…

En de opmerkelijkste prestatie bij de Intratuinloop kwam van Romy van Rijs die direct na de start een schoen verloor. Ze liep de 2 kilometer op eén sok en één schoen uit en ondanks blaren en wondjes op haar voet kampioen werd van Bredevoort…Knap gedaan Romy!

5 opmerkingen:

Marco zei

Echt klasse! Dat bikkelen heeft ze van der vader..:)

Unknown zei

Worden er nog foto's gepost die die avond gemaakt zijn?

Ik hoor het wel :)

Groetjes,
Nick Assinck!

Geert zei

Nick, ik heb die avond zelf gewerkt en ik weet niet of er nog iemand foto's heeft gemaakt! Ik heb in ieder geval niets opgestuurd gekregen.

Harro zei

Goh Marco, ik dacht altijd dat jìj de vader van Romy was.... Benieuwd van wie ze dat bikkelen dan wèl heeft!

Gerrit zei

Of wie haar vader dan wél is!