zondag 8 juni 2014

Uitnodiging voor een trainingsloop op 2e Pinksterdag

Laren 2013
Komende maandag 9 juni 2014 (2e Pinksterdag) staat er voor de zevende keer een rustige duurloop op het programma met Pinksteren. Molenmaker Walter Vaags heeft een Molentocht van 15 kilometer uitgezet in de driehoek Aalten-Breedenbroek-Varsseveld. In deze streek staan meer molens dan dat je zo zou verwachten. De route heeft minder bagger dan die in Heelweg, maar asfalt, zand, gras en grind wisselen zich mooi af.

De start is om 10.00 uur op de parkeerplaats bij het Kulturhus Schooldijk 23 - 7121 LX in Lintelo (gemeente Aalten). We lopen in een rustig tempo van 6,00 minuten per kilometer.

Je bent van harte welkom om mee te lopen en het zou mooi zijn dat we weer een leuke groep bij elkaar kunnen krijgen. Je doet mee op eigen risico en wil je graag meelopen of fietsen geef je dan even onderaan dit bericht of via facebook op.

Deelnemers: 1.Walter Vaags, 2.Geert Wevers, 3.Ingrid van Zolingen, 4.Frank Roos, 5.Anita Roos, 6.Erwin Wamelink, 7.Andre Bruil, 8.Anky Bruil (fiets), 9.Evelien Hillen, 10.Linda Scholten, 11.Marieke Prinsen, 12.Rianne Fokkers, 13.Carla Hoornenborg, 14.Gerrit te Lindert, 15.Tonny Baten, 16.Martin Hengevelt, 17.Gerrit Ormel, 18.Femke Ormel, 19.Inez Balke, 20.Andre Bleumink, 21.Gerdy Hoornenborg, 22.Wim Brinkman, 23.Wim Rensink, 24.Dave Posthumus, 25.Geert Kip, 26.Henk Mengers, 27.Ineke Mengers (fiets), 28.Denise van der Donk, 29.Jeanet Brinkman (fiets), 30.Maria Griffioen, 31.Joke Balke, 32.Tim te Brake, 33.Raul Griffioen, 34.Gerben Wamelink, 35.Joppe Roos (fiets)

We vertrekken om 9.30 uur per fiets vanaf de parkeerplaats bij autogarage Kempers/Karwei
Rondje Hemden(D) 2012
Dinxperlo en Süderwick(D) 2011
Winterswijk 2010
Sinderen 2009
Aalten 2008

22 opmerkingen:

Andre Br. zei

Ik ben van de partij!

Anky Br. zei

Ik fiets mee.

Marieke zei

Op deze foto wil ik ook weer niet ontbreken!!!Alleen vorig jaar niet mee geweest

Rianne zei

Ik loop ook mee

Carla Hoornenborg zei

Leuk, ik loop ook mee !

Martin Hengevelt zei

Hallo Geert,

Ik loop mee in Lintelo.

Unknown zei

Geert ik loop ook mee, met als gast loopster Femke

Inez zei

Ik loop ook mee

André Bleumink zei

Ik ben er ook bij

Gerdy zei

Schrijf mij er ook bij, dan is het kobusteam weer bijna compleet

wim brinkman zei

Hoi,

ik ben er ook weer bij deze keer.
Hoe laat gaan we op de fiets weg uit Aalten?

Geert zei

We vertrekken om 9.30 uur per fiets op de parkeerplaats bij autogarage Kempers/Karwei

Wim Rensink zei

Ik Wil mij graag aanmelden.

Dave zei

Ik kom ook graag meelopen. Dave

Geert Kip zei

Is er nog plek voor mij om mee te lopen.
Geert kip

Anoniem zei

Ineke op de fiets en ik loop mee.
Henk en Ineke Mengers

Dave zei

Leuk Geert dat je meedoet. Toch verstandig om dat laatste biertje bij de AVA'70 afterparty af te slaan.

Dave zei

Ik bedoel Geert Kip-lagat

wim brinkman zei

Wel laat maar Jeanet wil ook mee fietsen. Hopelijk kan dit nog.

Maria Griffioen zei

Joke Balke en Maria Griffioen willen ook graag meelopen als het kan!

Tim te Brake zei

Ha Geert!

Kan ik nog meelopen?

Geert zei

Ja natuurlijk Tim, leuk.