zaterdag 14 mei 2016

Uitnodiging voor de 9e trainingsloop op 2e Pinksterdag

Dingden (D) - Tweede Pinksterdag 2015
Komende maandag 16 mei 2016 (2e Pinksterdag) staat er voor de 9e keer een rustige duurloop op het programma met Pinksteren. Wim Rensink, Henk Lammers, Carla Hoornenborg en Arja te Brake hebben een tocht van 11 en 14 kilometer uitgezet in de Wolboom, de Vennebulten en 't Aaltense Goor. De start is om 10.00 uur bij de familie Rensink aan de Grevinkweg 9 in Aalten. We starten als groep in een rustig tempo van ongeveer 6,00 minuten per kilometer. Op 7,5 kilometer is er een drankpost en na 8,5 kilometer wordt de groep opgesplitst.

Je bent van harte welkom om mee te lopen en het zou mooi zijn dat we weer een leuke groep bij elkaar kunnen krijgen. Je doet mee op eigen risico en hoeft geen lid te zijn van AVA'70. Wil je graag meelopen of fietsen geef je dan even onderaan dit bericht, via app, facebook of mail op. Klik hier voor informatie over eerdere edities en hier voor de groepsfoto's (2008-2015)

Deelnemers: 1.Wim Rensink, 2.Henk Lammers, 3.Carla Hoornenborg, 4.Arja te Brake, 5.Ingrid van Zolingen, 6.Henk Mengers, 7.Ineke Mengers (meefietser), 8.Jan te Brake, 9.Anky te Brake, 10.Anita Roos, 11.Frank Roos, 12.Joppe Roos (meefietser/fotograaf), 13.Susanne Jansen, 14.Geert Wevers, 15.Melanie Welkamp, 16.Esther Bulten, 17.Dick Lubbers, 18.Gerwin Jansen-Eupe, 19.Ina Wevers, 20.Andre Bruil, 21.Walter Vaags, 22.Luuk te Brake, 23.Bert Klutman, 24.Mirjam Hoefman, 25.Marieke Obbink, 26.Rob Berkelder, 27.Marijke Schokkin, 28.Angelique Vrijdag, 29.Veronique Schulingkamp, 30.Sandra Wassink, 31.Erwin Wamelink, 32.Gerry Prigge, 33.Denise Eskes, 34.Bianca Tieltjes, 35.Marieke Prinsen, 36.Hanneke Rensink, 37 Tonny Baten, 38.Ronnie Boekelder, 39.Evelien Hillen, 40.Erna Boekelder (meefietser), 41.Inez Balke, 42.Andre Balke, 43.Joke Balke, 44.Lilian Guelen, 45.Martin Hengevelt, 46.Linda de Vries, 47.Eric Demkes, 48.Linda Scholten, 49.Marieke Oosterholt, 50.Dirkje Huitink, 51.Robin Wubbels, 52.Theo Stronks, 53.Gerrit-Jan Jansen, 54.Mike Bottinga, 55.Eugenie Maarsingh, 56.Max Maarsingh 

27 opmerkingen:

ingrid zei

ik loop graag mee
groetjes Ingrid

sleeswijk zei

Henk Mengers loopt graag mee, Ineke fiets mee.

Ankie zei

Wij willen ook wel meelopen
groetjes Jan en Ankie

Anita zei

Frank en ik lopen ook graag mee, Joppe op de fiets (met camera natuurlijk ;p)

Melanie welkamp zei

Wij lopen graag met de 11 km mee gr melanie welkamp en esther bulten

Dick Lubbers zei

Ik ga graag mee, deze keer niet met de fiets :-)

Andre Br. zei

Ik loop ook mee.

mirjam zei

Ik loop ook mee.

Angelique zei

Ik loop ook mee

Sandra Wassink zei

Ik loop ook graag mee

Gerry prigge zei

Ik loop graag mee!

Denise Eskes zei

Ik ben er ook bij!

Hanneke rensink zei

Bianca Tieltjes
Marieke Prinsen
en ik ben er ook bij!

André en Inez zei

Wij lopen ook mee
Inez en André

Unknown zei

Ik zou ook graag mee willen lopen. gr. Joke Balke

Unknown zei

Ik ben er Maandag ook bij!

Martin Hengevelt zei

ik ben er ook bij.

Unknown zei

Wil ook graag mee lopen

Unknown zei

Wil ook graag mee lopen

Unknown zei

loop maandag ook graag mee

Linda Scholten zei

Ik loop ook mee.

Unknown zei

Ik loop graag mee

Geert zei

49 personen, wie maakt de 50 vol?

Unknown zei

Ik doe graag mee. Gr. Robin Wubbels

theo stronks zei

Zet mij als nummer 50 ook op de lijst

Gerrit-Jan Jansen zei

Ik loop morgen ook graag mee!

Anoniem zei

Lijkt mij erg leuk. Bedankt voor de tip Hanneke. Tot morgen dus. Groeten, Mike Bottinga