dinsdag 17 mei 2016

Aankondiging van de 3e Schützenlauf in Ellewick(D)

Schützenfestlauf - zaterdag 4 juni in Ellewick(D)
Hi Geert,

Bald ist ja schon wieder unser Schützenfestlauf. Würdest du das für AVA70 in die Hand nehmen und die Läuferinnen und Läufer mobilisieren bei uns mitzulaufen. Das wäre TOP. Du bist bestimmt der richtige Motivator um möglichst viele Teilnehmer an den Start zu bringen. Übrigens gibt es auch in diesem Jahr wieder für die größten 3 Gruppen 20, 15 oder 10 Liter Bier....als kleinen Anreiz. Da kann man schon mal einen gemütlichen Abend nach dem Training mit verbringen. Als Hilfe bekommst du ein Sammelanmeldeformular, was die Abfrage der benötigten Daten erleichtert. Gerne kannst du mir die hoffentlich ausgefüllte Liste in der Woche vorm Schützenfestlauf zurückmailen und ich pflege die Teilnehmer ins System ein.

Schon mal vielen Dank.

Sportlichen Gruß

Klaus Schlüter

Jeugdleden en senioren van AVA'70: Wie gaat er zaterdag 4 juni mee naar de 3e Schützenlauf bij onze hardloopvrienden in Ellewick, net over de grens bij Groenlo? Ik zal vanavond een formulier klaarleggen in de kantine waar je tot en met dinsdag 31 mei op in kunt schrijven. Ik zal dan zorgen dat dit bij Klaus komt, betalen kan je dan op de dag zelf in Ellewick. Voor de drie grootste groepen die zich inschrijven staat 10, 15 of 20 liter bier klaar! Het zou leuk zijn dat we er met een mooie groep naar toe gaan.

Programma zaterdag 4 juni en kosten:

16.20 uur: 1,5 kilometer - 3 euro
17.00 uur: 10 kilometer - 6 euro
18.20 uur:  5 kilometer - 6 euro

Klik voor meer informatie op onderstaande link

site organisatie

6 opmerkingen:

Dave zei

Hoi Geert,
Als we met de jeugd op tijd uit Ede terug zijn (stedenwedstrijd) doe ik mee. Vorig jaar was super!
Dave

Dirk zei

Geert, zou je mij op de lijst willen zetten.
Ben van de partij!!

Geert zei

Ik heb je er bij gezet Dirk

Marco zei

Geert zet mij er ook maar op.
Lijkt wel leuk.

Geert zei

Kump goed Marco, mooi

Denise Eskes zei

Geert ik ben erbij!