zaterdag 8 oktober 2022

Uitnodiging voor de 7e Freundschafslauf met ASV Ellewick bij AVA'70 in Aalten

Zondagmorgen 9 oktober aanvang 9.00 uur

Op zondag 9 oktober 2022 vindt de 7e Freundschafslauf plaats met onze Duitse loopvrienden van ASV Ellewick. Om 9.00 uur is de start van een ronde van 14.1 kilometer door de prachtige omgeving rond Aalten. Het tempo waarin gelopen wordt zal ongeveer 6.00 a 6.30 minuten per kilometer zijn, we vertrekken bij het clubgebouw van AVA'70. Het is de bedoeling dat we tot ongeveer halverwege samen lopen als groep. Je gaat dan verder met de snellere groep van Frank of een wat langzamere groep met Geert.

Aan deze training kunnen ook atleten mee doen die geen lid van AVA'70 zijn of eens een keer een iets langere afstand willen lopen. Enkele mee fietsers zijn ook van harte welkom, de meeste stukken kun je goed fietsen. Peter Kroesen zorgt na de training voor een buffetje en atletiekvereniging AVA'70 zorgt voor een kop koffie of een drankje. Allen hartelijk dank daarvoor.

Wil je ook aan deze training deelnemen, geef het dan even voor vrijdag 7 oktober in een reactie onder dit bericht, door middel van een mail, app of op facebook aan, dit ook in verband met de catering na afloop. Iedereen loopt mee op eigen risico!

Deelnemers: 01/10.Atleten ASV Ellewick, 11.Frank Roos, 12.Geert Wevers, 13.Theo Stronks, 14.Ingrid van Zolingen, 15.Angelique Vrijdag, 16.Herman te Lindert, 17.Andre Bleumink, 18.Gerjo Wevers, 19.Linda Scholten, 20.Rik Delsing, 21.Henk Lammers, 22.Walter Vaags, 23.Sharon Kroesen, 24.Nadine T. (ASV), 25.Gabrielle Bruil, 26.Julia Roos, 27.Cindy Brusse, 28.Dirk Vreman, 29.Gerrit Dijkslag, 30.Gerdy Hoornenborgh, 31.Andre Balke, 32.Peter Kroesen (fiets), 33.Paula Verwaaijen 

9 opmerkingen:

theo stronks zei

Ik loop graag mee.

Rik Delsing zei

Ik wil ook wel mee

Anoniem zei

Ik loop ook graag mee

Anoniem zei

Henk Lammers

Sharon zei

Ik loop ook graag mee

Anoniem zei

Ik zou ook graag meelopen! NadineT (ASV)

Gabrielle Bruil zei

Graag loop ik mee

Anoniem zei

Ik loop graag mee, als mn knie het toelaat! Gr Julia

Anoniem zei

Ik denk dat ik meeloop, André B.