zondag 11 december 2011

Foto's van de 46e Adventslauf in Emmerich(D)


Stefan Scanu (301) op de atletiekbaan, direct na de start van de 5 kilometer. Links op de 4e rij Aaltenaar Gerrit-Jan Jansen

Klik op de links voor de foto's van Eric Beatse, de Kiekjesdief

allerlei

5 kilometer

10 kilometer

halve marathon - deel 1

halve marathon - deel 2

Uitslagen:

5 kilometer

10 kilometer

Halve marathon

site organisatie

en Scanu alweer op de weg terug in de straten van Emmerich, eindtijd 19,14 minuten

Gerrit-Jan Jansen, tweede plaats bij de mannen M30

3 opmerkingen:

Geert zei

Knap gelopen Gerrit-Jan en gefeliciteerd met je eerste podium plaats.

Gerrit-Jan Jansen zei

Dag Geert,

Ik zag afgelopen week op jouw site de aankondiging van de Emmericher Adventslauf staan en aangezien mijn voetballen zaterdag was afgelast leek het mij wel wat om hieraan deel te nemen.

Aangezien om 9.15 uur de inschrijving voor de 5 km. zou sluiten had ik de wekker om 7.15 uur gezet en iets na achten zette ik koers richting Emmerich. Rond 8.45 uur was ik ter plekke en dus ruim op tijd voor de na-inschrijving. Start was om 10.00uur en het was toen nog ijzig koud(met een ietwat wit bevroren en gladde atletiekbaan). Ik heb aan de start verder geen AVA'70 leden gezien. Wel enkele atleten van Argo Doetinchem.

Na een mooie loop over zowel verhard als onverhard parcours zet ik een tijd neer van 21.18 min. waarmee ik zeker tevreden ben. Van de in totaal 142 deelnemers aan deze 5 km. loop ben ik uiteindelijk 26e geworden. In mijn leeftijdsklasse M30 was ik zelfs 2e en mocht dan ook bij de "Siegerehrung" het podium betreden. Leuk om mee te maken!

In totaal verschenen er aan de start van de 5, 10 en 21,1 km. 725 deelnemers in een goed georganiseerd evenement.

Bij deze wil ik je bedanken voor je aankondiging op je site want hierdoor heb ik toch wel mooi mijn 1e podiumplek bemachtigd.

Met vriendelijke groet,

Gerrit-Jan Jansen

Geert zei

Graag gedaan Gerrit-Jan, leuk om te horen.