woensdag 21 december 2011

Aankondiging van de 27e Keiloop in Meddo

De Keiloop in Meddo wordt dit jaar op tweede Kerstdag gehouden
Op maandag 26 december 2011 wordt in Meddo voor de 27e keer de Keiloop georganiseerd door Sc. Meddo. Deze trimloop is een evenement waar veel lopers en loopsters elk jaar naar uit kijken. Al jaren komen veel enthousiaste deelnemers in alle leeftijdscategorieën naar de voetbalvelden van Sc. Meddo. Vorig jaar hebben er 400 deelnemers meegelopen op één van de vijf verschillende afstanden, een record aantal. Ook vanuit Duitsland weten steeds meer lopers de weg naar Meddo te vinden.
.
Het vaste parcours tussen Meddo en de Duitse grens over bijna allemaal verharde wegen is voor de vele deelnemers inmiddels een traditie in de winterperiode. Ook de verschillende atletiekverenigingen uit de omgeving houden aan de hand van de uitslagenlijst nauwkeurig de gelopen tijden van hun leden bij. De vele trimlopers die regelmatig meedoen, vergelijken hun tijd met de tijd van vorige jaren. Mede afhankelijk van het weer is een benadering van hun eigen beste tijd, mogelijk zelfs een verbetering al een persoonlijke overwinning.
.
Afgelopen jaren is duidelijk geworden dat sneeuw, ijzel, regen, wind of vorst in principe geen spelbreker is. De Keiloop is nog nooit afgelast. In het verleden hebben we een paar keer de spontane hulp gehad van de gemeentelijke gladheidbestrijding. Met sneeuwschaaf en de strooiwagen werd het parcours goed begaanbaar gemaakt, zodat de lopers weinig hinder hadden van de gladheid.

Klik voor meer informatie op onderstaande links
.

11 opmerkingen:

Geert zei

meestal loop ik wel in Meddo maar dit jaar komt het er denk ik niet van. Wie gaat er wel?

rob zei

Ik ga wel, ik doe de korste afstand 5.5km. Als iemand met me mee wil ik dacht zelf om 09.15 te vertrekken vanaf de ava baan.

Peter Kroesen zei

Weet nog niet ???
Wie wel ???

Rob zei

Ik ga rechtstreeks naar meddo want mijn zoon Bram loopt om 10 uur de 1km.

sleeswijk zei

Ineke en ik komen de AVA lopers aanmoedigen
Henk Mengers

wim rensink zei

Ook ik wil in meddo lopen maar dan de halve marathon.
Ik ga om 10.00 uur weg.
Als er iemand mee wil rijden dan hoor ik het graag.

Roel Somsen zei

Ik loop de tien, Evelien ook en Gerben volgens mij de halve.

Harro zei

Blij en tevreden met 10 km onder de 49 minuten.
Dank aan de BatenBrothers die als Hazen fungeerden (maar dat wel een beetje te snel deden, proficiat!)
Leuk die aanmoedigingen.

Gerrit waarom liep je niet mee? Je was er bijna!

Marco zei

Goed gedaan Harro! jammer ik kon niet komen kijken had verplichtingen.. the Baten Brothers hebben het dus ook goed gedaan?

Harro zei

Marco, bedankt. Ja, dat hebben ze. Herman 45 half en Peter 47 beetje.

Gerrit zei

In december loop ik bijna nooit wedstrijden, je moet de accu een keer opladen Harro, zeker gezien mijn tweede operatie nog geen drie weken geleden is.

Netjes gelopen overigens, in de Sprint staat een groot pleidooi om je lid van AVA te maken Harro!