woensdag 14 december 2011

Aankondiging van de 31e DEO loop in Borculo

Henk Mengers in actie op de DEO loop in 2008
Op zaterdag 17 december 2011 wordt in Borculo voor de 31e keer de DEO loop gehouden. Net als in 2010 zal het parcours van de DEO-loop uitgezet worden in het Galgenveld, het bosrijke gebied rondom de Borculose buurtschap Dijkhoek. Er zijn faciliteiten aanwezig voor omkleden en douchen. Het parcours is geschikt voor beginnende én ervaren hardlopers.

De start van de 5,1 – 10,3 en 14,1 kilometer is om 13.30 uur bij de velden van voetbalvereniging DEO aan de Platvoetsdijk 8 in Borculo.

Het vertrek is om 12.00 uur vanaf de AVA'70 baan.

Voor meer informatie klik op onderstaande links


10 opmerkingen:

Geert zei

Ik ben er dit jaar niet bij, heb mijn jaarlijkse kaartmiddag bij AZSV. Iedereen veel succes gewenst.

Katja , deze loop is gelukkig weer aan deze kant van de grens en niet zo vroeg!

Rob zei

Paul en ik lopen ook in Borculo,ik de 10.3 en Paul 5.1 km. We zijn om twaalf uur bij ava.

katja zei

Geert,

Ik Denk dat ik maar op tijd wegga. Als het goed is werkt mijn navigatie wel in de Achterhoek.

Heidie zei

Katja, kan me helemaal voorstellen dat je zondag niet wilde...ik ging niet mee dus tsjaa...dan zou het zo'n saaie bende worden. Regelrecht naar de wedstrijd rijden, inschrijven (die zat waarschijnlijk nog niet vol), wedstrijdje lopen en weer terug....nee nee, er moet op z'n minst 1 ding mis gaan als wij de grens over gaan, anders is er toch ook niks aan!!

katja zei

Heidie, zaterdag kunnen We mooi naar Borculo rijden. We zien wel waar het schip strand.

Gerrit zei

Durf je nog niet dezelfde afstand te lopen Rob?

Ik zie Henk over een brug lopen Katja, dus dat met dat schip moet helemaal goed komen!

Succes allemaal, ik moet eerst vrijdag maar eens zien of ik nog kan hardlopen.

Gerrit Heersink zei

Zou ik morgen nog met iemand kunnen meerijden vanaf de parkeerplaats bij de Radstake?

Inno Spekschoor zei

Hallo Gerrit Heersink!

Ik rij morgen vanuit Varsseveld naar Borculo.Het is dus een kleine moeite om je op te pikken bij de Radstake.
Ik stel voor om 12.15u vanaf de Radstake naar Borculo te vertrekken.Ik loop de 14.2km,dus als jezelf een kortere afstand loopt, zul je op me moeten wachten.Laat via deze site even weten of je akkoord gaat!

Gerrit Heersink zei

Inno, helemaal top, ik zorg dat ik er sta!

Inno Spekschoor zei

OK! TOT STRAKS!