donderdag 1 december 2011

Aankondiging van de 16e Montferland Run in 's-Heerenberg


Montferlandrun 2009 - van links naar rechts Henk Lammers, Jan Rademaker, Theo Stronks, Bert Klutman, Wim Rensink, Paul Waalders, Rob Berkelder en Henk Mengers
Op zondag 4 december 2011 wordt in 's-Heerenberg de 16e editie van de JCL Montferland Run gehouden. Het is een aantrekkelijke en sfeervolle hardloopwedstrijd van 15 kilometer, met start (12.00 uur) en finish in ’s-Heerenberg.

De deelnemers lopen door het  heuvelachtige landschap van het Montferlandse bos en doen onderweg de dorpen Stokkum, Beek en Zeddam aan. Het parcours heeft uitdagende klimmetjes én wordt beschouwd als één van de mooiste wedstrijden van Nederland. De start van de 7.5 kilometer is om 10.45 uur.

Er is dit jaar een (eenmalige) na-inschrijving op de 15 kilometer mogelijk! Wim Rensink, Henk Mengers en Jan Wevers vertrekken om 10.30 uur vanaf de Hamelandbaan.

Klik voor meer informatie op onderstaande links





 

8 opmerkingen:

Geert zei

Waarschijnlijk doe ik mee aan de 7,5 kilometer.

Gerrit Heersink zei

Lukt dat wel Geert? Uit betrouwbare bron heb ik gehoord dat de training van vanavond over de aaltense heuveltjes een forste aanslag was op je onderstel! Klopt dit of valt het mee?

Geert zei

Dat moet weer lukken Gerrit, ik had het gisteravond inderdaad even helemaal gehad.

Maar ben jij wel helemaal hersteld van dinsdagavond?

Gerrit Heersink zei

Ja hoor, woensdag rustdag, gisteren 15x200mtr en vandaag 10x400mtr. Dit allemaal volgens de souplesse methode.
Ging prima, nu m'n nieuwe hardslagsensor nog aan de praat zien te krijgen. Daarvoor heb ik inmiddels contact gelegd met 1 van onze AVA trainers. In zijn vrije tijd is hij computernerd.

Katja zei

Allemaal veel succes zondag in Montferland. Het wordt prachtig weer.

Mark te Brake zei

Kan ik nog met iemand mee rijden? Ik loop de 7,5km.

Geert zei

Mark je kan wel met mij meerijden maar ik ga niet gelijk na de 7,5 kilometer terug.

Zal ik rond een uur of negen bij je zijn?

Mark te Brake zei

Aah dat is mooi Geert, ik hoef alleen de heen weg mee te rijden, mijn ouders komen nog daar dus. Negen uur is prima.