zondag 18 december 2011

Serious Request in aktie voor het goede doel

Woensdag 21 december Enschede - Meters voor mama's
Serious Request is een jaarlijks terugkerende actie van de Nederlandse radiozender 3FM waarbij geld wordt ingezameld voor projecten van het Rode Kruis. Drie dj's zijn zes dagen (in 2004 vijf dagen) opgesloten in het Glazen Huis en mogen niets eten. Tegelijkertijd draaien ze dag en nacht, in ruil voor een donatie, verzoeknummers voor luisteraars. Verder worden bekende Nederlanders ingezet en worden er dingen geveild. Dit jaar zal het Glazen Huis neerstrijken in Leiden. De opbrengst gaat naar het Rode Kruis en moeders die geraakt zijn door oorlog.

Als één van de officiële partners van 3FM heeft Zilveren Kruis Achmea besloten op een sportieve wijze geld in te zamelen voor dit doel. Zijn doen dit door middel van een estafetteloop. Meters voor mama’s heet de actie. Je kunt je aansluiten in zes verschillende steden, hardlopen of wandelen, het kan allebei. In elke stad zal 3FM aanwezig zijn met muziek en zal het lopen beloond worden met een gezellig feestje.

Volgende week woensdag 21 december maken we meters in Enschede. De stadsloop vindt plaats op het H.J. van Heekplein. De lengte van het parcours is 850 meter en je kunt zoveel ronden lopen als je wilt.

Nu lijkt het ons ook leuk om hier een klein steentje aan bij te dragen en daarom vertrekken Gerrit Dijkslag en ik om 13.00 uur naar Enschede, om er tussen de 60 en 90 minuten te gaan lopen.

-Wie heeft er zin om ook mee te gaan?

-Wie wil ons voor 5 euro sponsoren zodat we ook nog een mooi bedrag voor het goede doel kunnen overhandigen?

Klik voor meer informatie op onderstaande links

serious request

meters voor mama's

stadsloop Enschede


AVA'70 steunt actie Serious Request

9 opmerkingen:

Geert zei

Ik zal zelf de eerste 5 euro voor het goede doel geven, wie volgt?

Gerrit zei

Leuk dat je meegaat Geert. Zou leuk zijn als er nog meer meegingen. Ik neem tot nu toe € 45,-- mee.

Erwin Wamelink zei

Maar natuurlijk ga ik jullie sponsoren! zeg maar op welke manier je de vijf euro wilt ontvangen. Helaas gaat het mij niet lukken om zelf mee te lopen.

Super goede actie! Succes en vooral veel plezier alvast!

Geert zei

Hoi Erwin, leuk dat je mee doet. Geef het geld maar een keer bij AVA'70 of doe het even bij me in de brievenbus als je er naar toe gaat. Bedankt alvast.

Heidie zei

Geert en Gerrit, Lijkt me super leuk. Ik wil ook wel meelopen!

Geert zei

Mooi Heidie dat je mee ook mee gaat, ik stuur je dinsdag nog even een mailtje.

Frank Roos zei

Het AVA`70-bestuur steunt het initiatief van harte en steunt de actie met een bedrag van 100 euro!
Veel succes met jullie deelname en geniet er van!

Geert zei

Bestuur AVA'70,

Mooi dat jullie ons initiatief steunen en wij willen jullie dan ook heel hartelijke bedanken voor de toezegging van de 100 euro. Geweldig!

Gerrit zei

Heidie, welkom bij de Serious Request Runners! :)


Frank, bedankt dat het bestuur ons met dit mooie bedrag wil steunen!

Ik heb vandaag weer een eindje gelopen, ging best lekker met af en toe een beetje natte sneeuw.
Heb nog wel spierpijn van het schaatsen gisteren in de Kramphal. Nou ja schaatsen, het was meer klûnen, maar wel harstikke leuk!