zaterdag 24 november 2012

Uitnodiging voor een trainingsloop

7 november 2010 van rechts naar links Roel Somsen, Rob Berkelder, Andre Balke, Inez Balke, Marco van Rijs en Geert Wevers
Komende zondag, 25 november 2012, ben ik van plan om de officiële route van de Montferland Run te gaan lopen, die een week later plaats vind. In een rustig tempo van ongeveer 6 minuten per kilometer zullen we zo'n anderhalf uur over de 15 kilometer doen.

Degene, die dit te ver vinden kunnen ook ruim 10 kilometer lopen. Dit is het wedstrijd rondje van de 7,5 kilometer, inclusief de lus naar Stokkum.

We vertrekken om 8.15 uur vanaf de Hamelandbaan  en de start is om 9.00 uur in 's-Heerenberg. Wie heeft er zin om mee te gaan?
.
Deelnemers: 1.Geert Wevers, 2.Marco van Rijs, 3.Ingrid van Zolingen, 4.Peter Kroesen, 5.Yvette Heusinkveld?, 6.Andre Balke, 7.Inez Balke, 8.Linda Prinsen, 9.Linda de Vries, 10.Herman te Lindert, 11.Niek Heijink, 12.Martin Hengevelt

13 opmerkingen:

ingrid zei

ik wil mee!

Gerard Jansen zei

Dat wordt gezellig, Geert.
Argo begint om negen uur ook zijn rondje Montferland Run.
Tot zondag.

Gerdie Duenk zei

helaas kan ik niet

Peter Kroesen zei

Ikkie Peter ben er ook bij,Martin Hengevelt gaat misschien ook wel mee.

Gerrit zei

Zondagochtend 9:00 uur bij de Radstake, overhandiging cheque Kramp Run Varsseveld aan Kanjers voor Kanjers ambassadeur Robert Gesink. Verder de gehele dag Achterhoek Wielerspektakel t.b.v. Kanjers voor Kanjers, jullie komen toch ook?

Ik ben er in elk geval vanaf 9:00uur bij, ben dus niet in 's-Heerenberg

Anoniem zei

Yvette zegt: ik bun d'r bi'j

André Balke zei

André en ik willen ook mee!

André Balke zei

Inez schrijft dat

linda prinsen zei

Ik ga ook mee

Ingrid zei

Geert vertrekken we vanaf cafe de snor? Waarschijnlijk wil er nog een collega meelopen.

Henk Mengers zei

ik fiets mee
Henk Mengers

Geert zei

Ja Ingrid, we vertrekken om 9.00 uur vanaf de parkeerplaats bij Cafe de Snor, middenin het centrum van 's-Heerenberg.

Martin Hengevelt. zei

wij lopen ook mee Herman te Lindert Niek Heijnk en Martin Hengevelt