woensdag 24 april 2013

Aankondiging van de Lenteloop in Eibergen

Lenteloop in Eibergen

Op woensdag 24 april organiseert atletiekvereniging ASV uit Eibergen weer haar jaarlijkse Lenteloop. De lenteloop is een trimloop op de baan over de afstanden 1500, 3000 en 5000 meter.

De starttijden zijn als volgt:

19:00 uur 1500 meter
19:10 uur 400 meter G-atleten
19:15 uur 3000 meter
19:45 uur 5000 meter

Inschrijven kan op woensdag 24 april in de kantine van ASV op sportpark de Bijenkamp.


Klik voor meer informatie op de volgende link

site organisatie

4 opmerkingen:

Gerrit zei

Heb je hier nog gelopen Katja?
Zondag ging het met 21:38min toch ook niet slecht?

Katja zei

Nee Gerrit, ben niet geweest. Ik was zo tevreden over Enschede. Ik wilde wel gaan, maar ben gevallen met mountainbiken, dus ben een beetje bont en blauw en kwets.
Dus ff rustig aan doen.

Gerrit zei

De limiet voor de TopRun bij de dames voor de Kramp Run is nu 21:00, dus je zit er al dicht bij.

Na je herstel, haal je dat met gemak. ;) Sterkte met je blauwe plekken. Ik ben zaterdag door een hond te grazen genomen......

Katja zei

Ik had het al gehoord Gerrit. Moest je ook nog een tetanusspuit halen? Ik wel nl.

Bij de Toprun dames durf ik niet mee te lopen. allemaal van die mooie strakke meiden, kom ik daar in mijn vierkante t-shirt van Ava aan.