donderdag 25 april 2013

Soms zit het mee!

Het geld is na ruim een half jaar weer terecht

Op zaterdag 20 oktober 2012 hebben we met een aantal atleten meegedaan aan de Teutolauf in Lengerich, een eindje over de grens bij Enschede. Toen we daar de auto uitstapten kon ik mijn portemonnee nergens meer vinden, terwijl ik zeker wist dat ik hem meegenomen had. En wat doe je dan? Je zoekt twee keer de hele auto door en zet drie keer je sporttas op kop maar alles zonder resultaat. Ik snapte er niets meer van en de twijfel slaat toe!

Ruim een half jaar later ruimt Henrie Drenthel voor de Trail van Vlaanderen zijn auto eens goed op en vindt achterin onder de bodem van de kattenbak onder het reservewiel het kleine bruine portemonneetje terug en laat ik daar net niet gekeken hebben. Henrie bedankt voor het opruimen, je hebt komend weekend in België wel een biertje van me verdiend!

7 opmerkingen:

Gerrit zei

Kun jij eindelijk voor je verjaardag trakteren Geert!


André zei

Is toch niet te geloven Geert!
Dat geld had je inmiddels afgeschreven, dus laten we het in Vlaanderen maar gewoon over de balk gooien. Dat zijn een heleboel frieten met mayo ;-)

Ingrid zei

We gaan een feestje bouwen!

theo stronks zei

Dat zal wel niet bij 1 biertje blijven.

Marco zei

Geert dat is een mooie hoop geld extra veur Belgie. Toevallig ben ik wel je vriend.:)

Marieke zei

Heel veel plezier allemaal!!!!!!

Rob zei

GEERT,het is maar goed dat de auto nog niet was verkocht.