vrijdag 30 oktober 2015

Uitnodiging voor de 6e editie van Henrie's donkere herfst trainingsloop

De groep die de vorige keer bij de familie Boekelder aan de donkere trainingsloop mee heeft gedaan
Op vrijdagavond 30 oktober 2015 organiseert Henrie Drenthel, in samenwerking met Ronnie Boekelder, de zesde editie van een herfst trainingsloop in het donker. Het is de bedoeling dat we de donkerste gedeelten van het buitengebied van Aalten en Bredevoort opzoeken. Het zal een rustige trainingsloop van ongeveer anderhalf uur worden en we vertrekken om 19.00 uur vanaf het huis van de familie Boekelder aan de Bredevoortsestraatweg 147a in Aalten. 

Henrie heeft een route van ongeveer 15 kilometer uitgezet. Voor degene die deze afstand te lang vinden komen we na 11 kilometer weer in de buurt van het huis van de familie Boekelder, daarna word er nog een lus van 4 kilometer gelopen.

Een (hoofd)lampje en reflecterend hesje is verplicht. Na afloop van de loop is er een gezellig samenzijn in de Finse blokhut van de familie Boekelder. Er kan zelf ook weer wat eten en drinken mee genomen worden.

We verzamelen om 18.45 uur bij Erna en Ronnie. Ronnie Boekelder zou het erg mooi vinden als er veel atleten uit de B-groep van AVA'70 mee zullen lopen. Iedereen is van harte welkom, lijkt het je wat en wil je graag mee lopen geef je dan even via deze site of facebook op.

Deelnemers: 1.Ronnie Boekelder, 2.Henrie Drenthel, 3.Geert Wevers, 4.Andre Bleumink, 5.Walter Vaags, 6.Ingrid van Zolingen, 7.Marco van Rijs(afgemeld), 8.Andre Bruil, 9.Anky Bruil, 10.Andre Balke, 11.Inez Balke, 12.Dirk Vreman, 13.Han Arentsen(afgemeld), 14.Rik Delsing(afgemeld), 15.Angelique Vrijdag, 16.Peter Baten, 17.Wim Rensink, 18.Susanne Jansen, 19.Carla Hoornenborg, 20.Henk Lammers, 21.Dennis Woeltjes, 22.Arja te Brake, 23.Marcel Mateman, 24.Bianca Tieltjes, 25.Esther Reusen, 26.Paula Verwaaijen, 27.Herman Baten
2014

2013
2012
2011

18 opmerkingen:

andre bleumink zei

Zo'n kans laat ik niet schieten. Noteer mij maar !

Unknown zei

jaaahhh, eindelijk kan ik weer eens mee! Noteer mij ook maar!

Andre Br. zei

Wij gaan graag mee.

Gr. Anky en Andre

André en Inez zei

Wij lopen ook mee.

Dirk Vreman zei

ja ik ga mee!!!

Rik Delsing zei

Ik wil ook wel mee

Angelique zei

Ik wil ook wel mee

wim rensink zei

Ja ik wil ook graag mee.

Susanne Jansen zei

Oppas net geregeld en kan dus ook mee , leuk!

Henk Lammers zei

Zet me ook maar op het lijstje

Marcel Mateman zei

Lijkt me weer super. Ik loop mee.

Anoniem zei

Kun je ook meelopen als je geen lid van Ava bent? Groetjes Bianca Tieltjes

Geert zei

Bianca, deze trainingsloop gaat geheel buiten AVA'70 om, dus iedereen is welkom om mee te lopen. Ik heb je er bij gezet.

Anoniem zei

Wat leuk! Mijn vriendin Esther Reusen wil ook. Bedankt ��

Geert zei

Leuk, staat er ook bij.

Paula Verwaaijen zei

Ik wil graag mee lopen vrijdag. Groetjes Paula Verwaaijen

Unknown zei

Herman Baten is er ook bij. Foto`s graag vooraf overleggen.

Rik Delsing zei

Ik ga het vanavond helaas niet redden