donderdag 27 december 2018

Aankondiging van de 11e Late Kerst te vroege Nieuwjaarsloop

Groepfoto's van de vorige tien edities
Op vrijdag 28 december is de 11e editie van de Late Kerst te vroege Nieuwjaarsloop. Nanny en Henk Ebbers hebben een mooi en afwisselend parcours van ongeveer 10 en 15 kilometer uitgezet rondom Lintelo. De snelheid waarin gelopen wordt is ongeveer 6 minuten per kilometer. Na de tijd is er een gezellig samenzijn op de deel van de boerderij, met koffie en versnaperingen. De catering wordt verzorgt door Loopgroep Zandloper.

We starten om 10.00 uur vanaf de boerderij van Nanny en Henk Ebbers aan de Brassendijk 1, 7122 LW in Lintelo (gemeente Aalten). We vertrekken om 9.15 uur bij garage Kempers op de fiets naar Lintelo of om 9.30 uur met de auto bij AVA'70. Klik hier voor een impressie van de vorige edities

Wil je graag aan deze jubileumeditie mee doen, geef je dan even op.

Deelnemers: 1 t/m 21 Atleten van Loopgroep Zandloper, 22.Wim Brinkman, 23.Geert Wevers, 24.Andre Bruil, 25.Cindy Brusse, 26.Roel Somsen, 27.Peter Baten, 28.Hans Sielias(afgemeld), 29.Gerdy Hoornenborg, 30.Dirk Vreman, 31.Jan Rademaker, 32.Wilco Wisselink, 33.Walter Vaags, 34.Linda Scholten, 35.Ida Lövering (10 km), 36.Jan te Winkel, 37.Geert Zweerink, 38.Paula Verwaaijen, 39.Wim Rensink, 40.Henk Lammers, 41.Joke Wossink, 42.Maria Griffioen, 43.Gerjo Wevers, 44.Andre Bleumink, 45.Gerdie Duenk (10 km), 46.Marloes Wensink, 47.Gerrit Dijkslag, 48.Arja te Brake, 49.Dirk-Jan Robbe (10 km)

Daarnaast is op dinsdag 1 januari 2019 de traditionele Nieuwjaarsloop. Een rondje van ongeveer 10 kilometer door Bredevoort met de mogelijkheid voor een Nieuwjaarsduik in de Slingeplas. Vertrek om 10.00 uur bij Geert Wevers, opgeven is niet nodig.

16 opmerkingen:

wim brinkman zei

ik ben er bij

Andre Br. zei

ikke ook

Cindy zei

Ben r ook bij!

Roel Somsen zei

Ga ook mee

Jan Rademaker zei

Ik ben er graag bij.

Unknown zei

Ik wil me graag aanmelden voor de 10 kilometer. Vriendelijke groet, Ida Lövering

Geert zweerink zei

Ik ben er ook bij. Gr Geert Zweerink

Paula Verwaaijen zei

Ik ben er graag bij

Wim Rensink zei

Ik wil mij ook graag aanmelden.

Henk L zei

Meld mij ook graag aan

Gerjo Wevers zei

Als nog kan ga ik ook mee .

Andre Bleumink zei

Ik kom ook

Gerdie Duenk zei

Ik wil ook graag mee, 10 km

Marloes zei

Ik loop ook mee!

Gerdie Duenk zei

Ik geef Arja ook even op

Dirk zei

Ik zou ook graag 10km willen lopen