vrijdag 4 september 2009

Marco van Rijs als VIP loper naar Arnhem

VIP Runner Marco van Rijs
Hallo Geert,

Vanmorgen was ik blij verrast bij het openen van de enveloppe van de stichting Bridge to Bridge. Ik ben door mijn opvallende prestaties van de voorgaande Runs als VIP voor deze wedstrijd uitgenodigd.

Dit houdt in dat ik per Limousine thuis wordt opgehaald en ik de hele dag een VIP behandeling krijg! Na afloop van mijn wedstrijd word ik heerlijk gemasseerd door vier Arnhemse Missen in een warm borrelende klaar staande Jacuzzi. Zelfs op mijn startnummer is te zien dat ik een VIP Runner ben(zie foto).

Misschien dat door Geert's weblog mijn opvallende prestaties gevolgd werden door het comitee van de Bridge to Bridge. Ik kan natuurlijk niet wachten tot het volgende week zondag is.

Groetjes Marco

Geen opmerkingen: