donderdag 17 mei 2012

Foto's van de dauwtraploop met Hemelvaartsdag


Veel animo om mee te gaan

Vanmorgen om 7.00 uur stonden er ongeveer 40 atleten en 3 fietsers klaar bij 't Romienendal in Dale om mee te lopen of te fietsen  met een tocht van bijna 12 kilometer. Gerrit Ormel had een prachtige route uitgezet door de natuurgebieden 't Goor, de Vennebulten en de Wolboom. De fotografen Marco van Rijs en Gerben Deunk maakten het plaatje compleet.

De volgende trainingsloop is op maandag 28 mei, tweede Pinksterdag, om 10.00 uur. Nadere informatie volgt nog.

Klik op de link voor de foto's

fotoalbum

Een lang gerekt lint van lopers
van links naar rechts Ineke Mengers, Hanny Rensink en Ingrid Lammers
 
De "Lammersen"  zullen zich hier wel thuis voelen




9 opmerkingen:

Geert zei

Jammer dat ik er dit jaar niet bij kon zijn. Het ziet er weer erg gezellig uit en volgens mij zijn er paadjes bij die ik nog niet ken. Mooie foto's ook Marco en Gerben.

Marco de ochtend prins :) zei

Geert wij lopen hem samen binnenkort nog uns. mag Ingrid dan ook Mee?

Ineke en Henk Mengers zei

't Was weer prachtig, jammer dat je er niet bij was Geert, Pinkstermaandag ben je wel van de partij?
Ineke en Henk

Geert zei

Marco, we lopen het nog een keer, samen met Ingrid.

Henk, met de Pinksteren ben ik vrij en loop ik weer mee.

Anoniem zei

Hallo Gerrit,

Mooie loop, vanochtend en de sfeerbeelden zijn ook prachtig geworden!

Groet,

Henk

Gerben zei

Ik wol nog ff Gerrit bedanken veur de prachtige tocht van vanmorgen. Het weer zat ok met, alleen dat ontbijt...........Tja e'j kunt joa neet alles hebben.

Harro zei

Wat een happening!
Tocht ging grotendeels door 'mijn' loopgebied en toch heb ik veel paadjes en paden gezien waar ik nog nooit geweest was.

Gezellige en sportieve manier om de (Hemelvaarts)dag te starten.

Tot de volgende keer en hulde voor de organisatie en de (site van de) boodschapper!

Ingrid zei

Fijn dat jullie aan mij denken Marco en Geert! Ik heb er zin in.

Gerdie Duenk zei

Pluim voor de organisatie