donderdag 14 juni 2012

9e Uitstapje herengroep AVA'70 naar de Geste en Malle Babbel

Op de fiets naar onze bestemming

Voor de negende keer was gisteravond het jaarlijkse uitje van de mannen van atletiekvereniging AVA'70. Om klokslag 19.00 uur vertrokken we bij het clubhuis voor een fietstocht van een kilometer of vijf, die eindigde op de Markt in Aalten. 

De organisatoren van deze avond, Theo Stronks en Gerrit Ormel, hadden bij de Geste een heerlijk buffet voor ons geregeld, waar de vertrekkende trainer Bert Klutman werd bedankt voor zijn trainerschap. De avond werd met een afzakkertje afgesloten bij cafe de Malle Babbel. 

Klik op de link voor een aantal foto's van deze avond


De vertrekkende trainer Bert Klutman


7 opmerkingen:

Geert zei

Theo en Gerrit het was weer prima voor elkaar, ik heb me weer goed vermaakt. Bedankt!

theo zei

Vond het ook een zeer geslaagde avond/nacht,de foto,s spreken voor zich.

Marieke zei

Henk kan je me meer vertellen over het perzik dieet wat je volgt...iedereen lekker patat en jij een perzik?!! Ziet er gezellig uit......

Marco zei

Theo en Gerrit bedankt voor de leuke avond. de vogels floten alweer aardig toen ik thuis kwam..

Ingrid zei

En hoe was THE day after Marco van rijs, iej hadden de kop mooi rood!

Marco zei

Prima Ingrid,Ben nog even voor 10 min van de bank afgeweest. Die rode kop kwam van mijn Performance achter de Piano. Trouwens Theo kunnen we zo inschrijven bij Holland got Talent. Man wat een stem hef dat kerltjen.

Gerrit zei

Ben op tijd weggegaan zie ik wel. :)

Het was weer een leuke avond, Gerrit en Theo bedankt!