vrijdag 19 oktober 2012

Uitnodiging voor de 2e editie van Henrie's donkere herfst trainingsloop

26 oktober 2012 - De 2e editie van Henrie's donkere herfst trainingsloop (19.00 uur)
Op vrijdagavond 26 oktober 2012 organiseert Henrie Drenthel de tweede editie van een herfst trainingsloop in het donker. Het is de bedoeling dat we de donkerste gedeelten van het buitengebied van Aalten opzoeken. Het zal een rustige trainingsloop van ongeveer anderhalf uur worden en we vertrekken om 19.00 uur vanaf 't Boske 12 in Aalten.

Een (hoofd)lampje en reflecterend hesje wordt geadviseerd.

Na afloop van de loop is er koffie met koek. Henrie zal de buiten-openhaard aansteken en voor de liefhebber zorgt hij dat de jaccuzi lekker warm is. Kortom het wordt een gezellige avond en nu maar hopen op beestachtig herfstweer!

Iedereen is van harte welkom, lijkt het je wat en wil je graag mee lopen geef je dan even op. We verzamelen om 18.45 uur bij Henrie en de koffie staat vooraf al klaar!

Deelnemers: 1.Henrie Drenthel, 2.Geert Wevers, 3.Peter Baten, 4.Marco van Rijs, 5.Katja Demkes, 6.Björn Demkes, 7.Frank Roos, 8.Ingrid van Zolingen, 9.Wim Brinkman, 10.Andre Bleumink, 11.Inez Balke, 12.Andre Balke, 13.Luuk te Brake, 14.Henk Lammers, 15.Wim Rensink, 16.Erwin Wamelink, 17.Dirk-Jan Robbe


23 opmerkingen:

katja zei

Ik ga ook mee

katja zei

Bjorn ook

Marco zei

Gefeliciteerd Geert met je 52e verjaardag vandaag. aijt snel zekt valt ut wal mee. 52.:)

Gerrit zei

Je site is niet up-to-date Geert, je bent geen 51 meer. :)
Gefeliciteerd en maak er een mooie dag van!

Anoniem zei

Geert,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een mooie dag van!

Frank zei

Frank zei:

Vooruit dan maar..Ik waag het er maar weer op, om op de uitnodiging in te gaan en me te storten in de duisternis. Gelukkig gaan er een paar echte helden mee, om me te beschermen tegen invallen van buitenaf....

Harro zei

Jammer, jammer, jammer. Een uurtje later had gepast. Ik probeer een hond op te voeden, 'ns kijken of dat wel lukt. Cursus is vrijdags om 19:00 uur.
Veel plezier, tijdens en na de tocht.

(misschien ga ik nog wel ergens staan met een laken....BOE)

Ingrid zei

Ik wil ook mee, Marco ik durf alleen niet zonder jou.

Geert zei

Jammer Harro, neem de hond mee.

Waar blijft de eerste persoon van buiten Aalten die zich opgeeft?

Heidie zei

Euh Geert....dat waren volgens mij de 1e 2....Katja en Bjorn uit het verre Lievelde...Geeft niet...je bent ook een dagje ouder he!! Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Wim Brinkman zei

Wat een spanning.Dit wil ik zeker niet missen ,dus ook ik ga mee.
Wim Brinkman

André Bleumink zei

Als de kruitdampen van de Slag om Grolle weer vervlogen zijn en de rust is weergekeerd in de Grolsche Veste wordt het tijd om andere spannende dingen te doen. Ik ben er bij, kan ik meteen mijn nieuwee koplampje proberen ;-)

Geert zei

Heidie, de familie Demkes reken ik al tot de Aaltense mensen.

Andre Balke zei

Wij gaan ook mee de duisternis in, André en Inez

luuk zei

ben er ook bij

Anoniem zei

Ben ook van de partij
Moet de hoofdlamp ook onder water kunnen ??
Henk Lammers

Marieke P zei

Die van jouw denk wel,hahaah

Erwin Wamelink zei

Ik vrees dat ik verstek moet laten gaan dit jaar! Dat doet mij toch wel een beetje pijn. Als het me toch nog lukt om te komen, zien jullie mij iets voor 7 wel bij Henrie

Veel plezier allemaal!

wim rensink zei

Hallo ik heb een lamp gekregen en wil mij ook aan melden.

Erwin Wamelink zei

Nou de koers is gewijzigd! De afspraak in Zwolle is (voor de verandering) weer eens zo vaag dat ik eieren voor mijn geld kies!

Ik sluit mij daarom bij dit talentvolle gezelschap aan! En bij deze reserveer ik al even de rechterhoek van de jacuzzi, om discussies te voorkomen.

Tot morgen!

Anoniem zei

Voor dit jaar moeten we passen. Kunnen we alvast boeken voor volgend jaar...??

Veel plezier!

Anky en Andre

Dirk zei

Als ik het kan redden hoop ik ook nog mee te gaan

Dirk zei

Ik ga mee