vrijdag 1 februari 2013

Wedstrijdagenda februari 2013

Klik op deze link voor uitgebreide informatie. Heeft iemand een aanvulling of aanpassing op onderstaande kalender dan hoor ik het graag
vrij.1 februari Aalten-Smokkeltocht met schorre Piet - www.geertwevers.blogspot.com
.
zat.2 februari Epe-4e Cross G/O Crosscomp. - www.avcialfo.nl
.
zon.3 februari Apeldoorn Midwintermarathon - www.midwintermarathon.nl
.
zon.3 februari Beek-Winterbosloop - www.sob-beek.nl
.
zon.3 februari-Zaltbommel Singelcross – www.zaltbommeldutchrunners.nl
.
zon.3 februari Hengelo-Woolderesloop - www.mpmhengelo.nl
.
zat.9 februari Nijmegen-Trainingsloop - www.trainingslopen.nl
.
zat.9 februari Vroomshoop-Bosloop - www.av-twenterand.nl
.
zat.9 februari Bennekom-Februariloop - www.cbfb.nl
.
zon.10 februari Ugchelen-Leestencross - www.avveluwe.nl
.
zon.10 februari Losser-Dinkelloop - www.av-iphitos.nl
.
don. 14 februari Zwolle-Baanloop - www.avpec1910.nl
.
zat.16 februari Dieren-Jutbergloop - www.cavgelre.nl
.
zat.16 februari Oberhausen(D)-OTV Meile - www.otvmeile.de
.
zat.16 februari Wageningen-Winterbosloop - www.pallas67.nl
.
zat.16 februari Putten-Rusthoeveloop - www.sv-putten.nl
.
zat.16 februari Ommen-Crossloop - www.acovanelderen.nl
.
zat.16 februari Sythen(D)- Crosslauf - www.tus-sythen.de
.
zon.17 februari Bertlich(D)-Stratenloop - www.sus-bertlich.de
.
zon.17 februari Oldenzaal-Hulsbeekcross - www.laactwente.nl
.
zon.17 februari Zwolle-Zwartewaterloop - www.avpec1910.nl
.
zat.23 februari Vreden(D)-Volkslauf - www.tv-vreden.de
.
zat.23 februari Rheeze-Boerenkool met worst loop - www.mmrun-events.nl
.
zon.24 februari Hengelo-Woolderesloop - www.mpmhengelo.nl
.
zon.24 februari Harderwijk-Bosloop - www.athlos.nl
.
zon.24 februari Gendringen-Engbergenloop - www.atletico73.net
.
zon.24 februari Kleve(D)-Crosslauf – www.sv19straelen.de

6 opmerkingen:

Geert zei

Ik denk dat het, gezien mijn agenda, in februari maar één wedstrijdje wordt. Het is niet veel de laatste maanden!

Gerrit zei

Welke wordt het Geert?
Zijn er nog mensen die zondag in Losser gaan lopen, wil er aan de 10km meedoen.

Geert zei

Ik denk Vreden of Gendringen Gerrit, in het laatste weekend van februari.

Harro zei

Hoi,

De 23e is Vreden, waar op de site kan ik iets zien over aanvangstijden?

André Balke zei


13:50 Halbmarathon m/v, Geboortejaar 1993 and older 7,00 EUR

14:30 10 Kilometer m/v, Geboortejaar 1993 and older 5,00 EUR
Groetjes André.
Ik wil daar ook de 10 km lopen.

Harro zei

@André,

Bedankt. Wel benieuwd of ik dat ook had kunnen vinden. Stond dit op de site?
14:30 is een beroerde tijd voor een vrije zaterdag. Ik denk er nog over na.