zondag 3 november 2013

Foto's van de Grote Veldloop in Vorden

Het Grote Veld in Vorden
De Grote Veldloop is genoemd naar het natuurgebied bij Vorden. Het Grote Veld is een van de fraaiste natuurgebieden van de Achterhoek, met een grote variatie in het terrein waar bos, hei en cultuurland elkaar afwisselen. Een deel van de route gaat door terreinen van Natuurmonumenten.  

De deelnemers konden kiezen voor een afstand van 7.5 en 15 kilometer. De meeste foto's zijn gemaakt op de heide van Het Grote Veld waar de lopers van de 15 kilometer langs kwamen. 

Klik op de links voor de foto's van Mischa Visser





4 opmerkingen:

Dirk zei

Vandaag zoals elk jaar weer lekker gelopen in Vorden.
Echt een prachtige loop, jammer dat er zo weinig ava atleten lopen.
Wel moet ik nog even melding maken van het feit dat ik Wim B uit A daar betrapt heb!!
Gisteren wist hij nog te melden dat hij niet in Vorden zou gaan lopen.
Het zou teveel worden allemal.
Maar wie zag ik daar vanmorgen tot mijn grote verbazing, Wim B!!
Bezig met zich in het geheim voor te bereiden op wat dan ook!!
En altijd op de training maar opscheppen over hoe weinig hij ervoor moet doen om zo goed te kunnen lopen!!
Ik en wij weten nu beter, Wim loopt minimaal 2 wedstrijden in het weekend en weet ik veel wat hij nog meer doet.
Ik denk dat een dopingtestje hier wel op zijn plaats is!!!

Geert zei

Ik heb me het ook altijd afgevraagd Dirk-Jan waarvan hij het deed maar ik begin het nu steeds beter te begrijpen. En dan ook de 7.5 kilometer net boven het half uur afroffelen, klasse gedaan Wim.

Wat voor tijd heb jij gelopen Dirk-Jan?

Dirk zei

Mijn tijd was 34.14 min

Margrieta zei

Jammer dat ik er niet op sta. Echt hele mooie foto's. Complimenten.

groet,
Margrieta (laatste loper 7,5 km)