woensdag 4 september 2013

Foto's en uitslagen van de 30e Veldloop in Rozendaal - deel 1

Wim Brinkman
Ondanks het warme weer, bij de start was het 27 graden, hebben vier leden van AVA'70 lekker gelopen in Rozendaal. Ongeveer 700 deelnemers waren er bij deze jubileum loop en ze kregen na afloop van de wedstrijd allemaal een hardloopshirt.

Tijden zelf geklokt: Denis Woeltjes 51.44 min, Marieke Prinsen 1.03.33 min, Dirk Jan Robbe (niet bekend) en Wim Brinkman 51.11 minuten.

sportieve groet Wim

Klik op de link voor de foto's van Mischa Visser

Denis Woeltjes
Dirk-Jan Robbe

1 opmerking:

Dirk zei

Het is wel erg jammer dat de trainer die de afgelopen weken de taken van trainer Theo op een uitstekende manier heeft waargenomen verzuimd heeft om mijn tijd te vermelden.
Even mij bij de finisch opwachten had volstaan om te weten dat mijn tijd 57.46 was.
Maakt niet uit Wim. Gezien het feit dat je mij de afgelopen weken op een super manier hebt begeleid heb jij wel wat krediet bij mij opgebouwd.