zondag 26 juni 2016

Zondagochtend training C-groep AVA'70

C-groep AVA'70 op zondagmorgen 7.00 uur
App-gesprek tussen Dick Lubbers en Heidi Scholten;

Dick; 'Heidi, zin om a.s. zondag mee te doen met een loopje van circa 14km?
Heidi; Uiteraard Dick! I'm all for it!
Dick; Nu wil ik eigenlijk starten vanuit IJzerlo dus ik zat ik te denken... :)
Heidi; Of je met de clan bij mij koffie kan komen drinken? Haha.
'Uiteraard Dick, geen probleem, vind ik leuk!'

Nadat ik in de C-Plus-Minus-groepsapp las dat Dick om 7 uur al wilde starten, krapte ik even achter mijn oren.. Ik dacht nog; 'Dat had hij er niet bijgezegd..' Hij weet wel hoe hij iets moet aanpakken. Heidi; 'Dick waarom zo vroeg jongen?' Dick; 'Das mooi, lekker vroeg beginnen, vroeg klaar, dan heb je nog wat aan de dag enzo' Na een (gefaalde) poging te doen of het ook iets later mocht dacht ik. 'Nou, dan maar even geen alcohol op zaterdagavond..'

Zondagochtend 6:30; Na een energiereep en een kop koffie kwam onze Linda al aan gefietst en al snel volgde de rest van de club. Het was zowaar warm en zonnig!! Voor wie het niet geleufd, kiek moar noar de foto! Dit moet ik Dick nageven, zo vroeg was ook wel moooi. Wat mij nog meer verbaasde is dat Dick en Nico om half 1 snachts nog met elkaar zitten te appen en dan nu alweer paraat staan om te gaan buffelen... 

Na natte voeten, een aanval van een teek op Linda's been en iets verkeerd gelopen te hebben (tis je vergeven Dick) waren we op weg richting Duitsland waar we langs prachtige watertjes, akkers en bossen liepen en de Duitse roofvogels ons gelukkig met rust lieten was het een fijne route om gelopen te hebben. Iedereen was ook op zondagochtend al lekker aan de praat en dat is waar ik zo van hou. Samen met je hardloopmaatjes lekker lopen, rond kieken en een beetje bijpraten. Heerlijk. Na het lopen een bakkie koffie en een koek want dat hadden we wel verdiend. Zo, nu kan de dag weer beginnen. Nu eerst een bord Brinta! :)

Liefs Heidi

Klik op de link voor enkele foto's

Geen opmerkingen: