donderdag 23 oktober 2008

Publicatie van een Duitse prijs


het sportkruis van de deelstaat Nordrhein-Westfalen
Tussen de verjaardagspost van afgelopen zaterdag zat ook een brief die geadresseerd was aan Hernn Wevers.


Naar aanleiding van deze brief heb ik een klein zinnetje op mijn web-log gezet dat als volgt was geformuleerd. "Ik mocht ook nog voor mijn informatieve web-log een Duitse prijs in ontvangst nemen, namelijk een groot sportkruis van de deelstaat Nordrhein-Westfalen".

Dit zinnetje heeft op nogal wat reacties losgemaakt op mijn web-log en ook afgelopen dinsdag op de training zijn verschillende atleten bij me geweest om te vragen wat dit toch precies was.

Ik heb naderhand contact kunnen krijgen met de persoon die deze brief verstuurd heeft en net na middernacht kwam er via de mail een toestemming binnen om het te mogen publiceren. Het wordt vaak laat in die kringen. Ik wil jullie dan ook niet langer in spanning houden om Angela’s brief en toegekende prijs te laten bekijken.
….. 
de brief van Angela Merkel

Geen opmerkingen: